Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Lisa - 7 juli 2008 21:52

Har precis nattat Viggo, det tog 45 minuter. :( Han är förkyld, igen!

Jag blir galen, att det inte räcka med att han är täppt i vanliga fall utan att han ska åka på varenda förkylning som kommer i hans väg också! 



Ja, det har åskat i Asarum också. Då var vi på Ica, å på väg hem därifrån... Klockrent vi eller vad?! 

Men det gick det me...


Skulle egentligen duscha, men jag orkar faktiskt inte, så jag lägger mej i stället.


Ciao! 

Av Lisa - 7 juli 2008 18:40

Har varit på Boön med M, P å Bil i dag. :)

Soligt å härligt var det, tro det eller ej, badade till å med. 

Regnet kom först efter at vi hade kommit hem.


Nu har vi varit på Jem & Fix å på Lidl, hittade inget av

det vi var på jakt efter. :( Skostället jag ville ha skulle komma in på torsdag, kan ju alltid hoppas i allafall.


Nu sitter vi å dräller å kollar på första säsongen av Sex and the city. Blir nog inte mycket annat i kväll, mer än en promenad till Ica. Jag har varit vaken halva natten å Martin är krasslig så vi orkar just inget annat... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards