Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Lisa - 9 juli 2008 21:29

...lusten att blogga är inte tillbaka ännu...

Är lite kluven, skriver man för deppigt klagar folk på det, men om jag inte ärlig å måste censurera bort vissa grejer försvinner gnistan liksom.

Inte för att jag jämt är nere, tvärtom. Har inte utelämnat nått eller så, men jag tänker mej för innan jag skriver vissa saker. Å det är inte jag, å det ärinte "kul" heller.

Det trista är att jag verkligen har varit bortskämd från kommentarer av er som läser, men nu är det tyst som i graven. :(

Inte mycket å tjata om, ordet är ju fritt å jag vill inte tvinga er att ge er åsikt/sympati eller bara hälsa, men som sagt, det blir ju roligare när det inte bara är en envägs-kommunikation. Jag ligger lågt ett par dagar till, får se om jag återvänder. Hej---------->


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards