Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

Mien...

Av Lisa - 19 juli 2008 20:44

Sov till nio i dag också. Blir lite bortskämd med att Martin

stiger upp å går ut med Viggo, men det kan jag väl va värd? :) Njuter i allafall så länge det varar. :)

Natten som gick var verkligen ingen höjdare, la oss redan vid tio å hoppades på lite extra sömn, men icke. Viggo måste haft ont eller nått för han har vaknat å snurrat å gråtit en gång i timmen hela natten. :( 

Vid fem flyttade jag över honom så han sov på mej, då fick han sova två timmar i sträck i allafall. Min lilla pojke.

Jag började gråta av lycka när han tittade på mej innan, underbara barn. :) 


Dagen har för övrigt spenderats uppe i Mien. Vädret har varit toppen. Vi har badat å åkt däck efter The black pearl. Det var skitkul, men lite små-avancerat. :) Viggo har åkt båt för första gången i sitt lilla liv, flytvästen  höll på att dränka honom, inte av vatten då alltså, men i flyt-material. Riktigt söt var han, han skrek först, sen somnade han i båten.

Min kamera låg i bilen, men Susanne har lovat att jag ska få av henne. :)


Det belv sen middag för vår del. Vi åt färsk(fryst) tonfisk som var marinerad med färsk timjan å rosépeppar med ljummen potatissallad till. Hann dock inte njuta så länge för det vi satte oss lagom till Viggo skulle äta å sen sova. 


Sitter å slötittar på  Se upp för dårarna, å gråter varje gång pappan kommer i bild. Den rolfiguren är sååå underbar. :)


Ska masa mej ner å duscha, sen blir det lite lösgodis(dock från Ica, Reptil har ju "festival-öppe-tider") å sova lite... Hej!

 
 
Ingen bild

Betty07

20 juli 2008 11:12

Precis så har Betty med gjort nästan hela veckan... är sååå trött nu... Men det var en tand till! lustigt förra tanden sa hon inte ett knyst=) Kanske Viggo med håller på å få en tand?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards