Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Lisa - 6 augusti 2008 21:09


Japp, han sitter själv. Inte så lång stund åt gången ännu, men ändå. :)

Av Lisa - 6 augusti 2008 20:58

Jajamensan. :) Mamma å pappa kom å hämtade oss vid elva, så begav vi oss med siktet inställt på Tostebergaängar.

Vädret var på vår sida, solen tittade till å med fram. :) Vi gick ut på ängarna, men vagn å allt. :) Viggo fick sitta upp så han kunde spana på de fina omgivningarna. :)

Sen åt vi en massa gott å slogs med getingar. :)

 


Sen styrde vi kosan mot EKO, ett självklart stopp om man är på det hållet. Ingen av oss skulle egentligen ha något, men prislapparna stannade på nio respektive fyra hundra kronor. Mamma å Pappa köpte bla. en gunga till Viggo å en cykelsits(för framtid bruk kanske jag ska poängtera :)) som vi ska flänga Asarum runt på. :)

Jag hittade krukor till gillestugan bland annat. :)

Viggo har varit så glad å lycklig hela dagen, trots missade sovtider å annat som borde stört. Han är så fin, älskade pojken! <3

 

Jag började dock få migrän-känningar redan på EKO, ingen huvudvärk, men illa mående å svettningar. Å det ville inte ge med sej. Så nu mår jag illa av andra anledningar än vad jag trodde jag skulle göra i dag.

Är såå besviken, jag som skulle kränga kroppkakor. :(

Fick bara i mej 2 stycken, ynkligt värre... 


Nu ska vi lägga oss, tidigt?! Ja, men man behöver alla sömn man kan få så det ska bli skönt! :) 

Av Lisa - 6 augusti 2008 10:00

I natt klarade sej Viggo ända till två utan mat, men han började ropa vid fyra igen. Jag ansåg först att han inte alls behövde äta så tätt, men jag orkade inte springa fram å tillbaka så jag bar över honom till oss. Det hjälpte inte, mat skulle det va! :)

Så jag gav mej såklart, sen somnade han så gott så..

Annat var det med Martin, han steg upp tjugo i fem i stället för tjugo över. Han hade "pirr" i benen, igen. Inte kul för honom som inte kan sova. Inte för mej heller eftersom han ligger å flänger i sängen. Men som sagt, han gick upp i dag i stället...


Nu sover min lilla pojk, brukar egentligen ligga jämte å sova jag med, men det var för smuligt överallt så jag tog ett varv med dammsugaren i stället....


Får se hur det blir med utflykten, 16 grader visar min termometer. Huuu, säger jag! Får väl pallra mej upp å ringa M å P. :) Men först måste jag kolla min bank! :)

Tjo! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards