Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Lisa - 11 augusti 2008 21:53

Jaha, då är det kväll, som vanligt känns det som...

Har haft en bra dag, trots en ganska gnällig liten grabb. Hans mage har inte riktigt kopplat det här med "riktig" mat så han har nog haft lite knip. Men under kvällen verkar det ha släppt i allafall... :)


Vi har både hunnit hälsa på Stina å sen ha besök av Rebbe. :)

Visade huset å så... 


När jag å Stina gick på stan säg jag att en person i en bil log mot mej, leendet var det ända jag såg. Jag log tillbaka å frågade Stina om det var nån hon kände? Neeej. Då sa jag att det är säkert nån som läser min blogg å som tänker: ah, det är så den nya vagnen ser ut... :) Liz, kan det stämma?! ;)


Martin har legat här å sovit i soffan, så om jag vill småprata lite i sängen måste jag nog snabba mej upp nu...

Gonatt! :) 

Av Lisa - 11 augusti 2008 09:11

Har varit vaken sen halv sju. :( Tradigt när han vaknar så tidigt den lille mannen. Vi låg kvar i sängen ganska länge dock. :)

Sen steg vi upp å åt frukost. Nu sover Viggo sin morronlur å jag dricker kaffe å kollar OS. :)

Känner mej en aningens onyttig som sitter här. Finns gardiner å stryka eller möjligen sömn att ta igen. Får se om jag klarar sitta här så länge. Det kryper lite i mej, men jag vill gärna se lite...


Funderar på en sak som gör mej lite ledsen. Viggo blir så glad när någon ler mot honom, när han träffar nya människor å skrattar högt om någon kittlar honom. Men han ler inte alls lika stort mot mej å jag måste kämpa hårt för att få honom att skratta. :( Undrar om det beror på att han är så van vid mej? Eller vad är det som gör sån stor skillnad. Visst det är underbart att han är en sån charmknutte, men lite önskar jag att det vore tvärtom, han kunde väl favorisera mej lite...? Jag är ju hans mamma trots allt...


Har inget planerat annars i dag. Ska se om jag kan fundera ut nån middag, det är allt... Blir nog nått med köttfärs som vanligt, det har vi i frysen.


SKulle vilja gå en promenad med, tänker mej en runda runt lunchtid, måste röra lite på dököttet å dessutom prova vagnen lite...






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards