Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Yep, yep...

Av Lisa - 11 augusti 2008 09:11

Har varit vaken sen halv sju. :( Tradigt när han vaknar så tidigt den lille mannen. Vi låg kvar i sängen ganska länge dock. :)

Sen steg vi upp å åt frukost. Nu sover Viggo sin morronlur å jag dricker kaffe å kollar OS. :)

Känner mej en aningens onyttig som sitter här. Finns gardiner å stryka eller möjligen sömn att ta igen. Får se om jag klarar sitta här så länge. Det kryper lite i mej, men jag vill gärna se lite...


Funderar på en sak som gör mej lite ledsen. Viggo blir så glad när någon ler mot honom, när han träffar nya människor å skrattar högt om någon kittlar honom. Men han ler inte alls lika stort mot mej å jag måste kämpa hårt för att få honom att skratta. :( Undrar om det beror på att han är så van vid mej? Eller vad är det som gör sån stor skillnad. Visst det är underbart att han är en sån charmknutte, men lite önskar jag att det vore tvärtom, han kunde väl favorisera mej lite...? Jag är ju hans mamma trots allt...


Har inget planerat annars i dag. Ska se om jag kan fundera ut nån middag, det är allt... Blir nog nått med köttfärs som vanligt, det har vi i frysen.


SKulle vilja gå en promenad med, tänker mej en runda runt lunchtid, måste röra lite på dököttet å dessutom prova vagnen lite...





 
 
Ingen bild

Betty07

11 augusti 2008 17:48

Vänta du bara... det är precis som du säger, men det kommer att ändra sig! Vänta bara tills du börjar jobbar, eller tills han vänjer sig vid att du inte alltid är där hela tiden... Då blir han lika glad för dig!! Jag lovar=)

 
Ingen bild

Liz

11 augusti 2008 21:27

hey! såg dig i den stoora staden idag, eller såg nog vagnen först :-D hi hi, fin den, den lyser upp!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards