Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2008

Hur var det nu..?

Av Lisa - 14 augusti 2008 10:38

Här sitter jag, helt klar å redo att köra till Sölvesborg. Hade siktat in mej på att köra vid elva, men den planen klarar vi nog inte hålla. Viggo somnade vid kvart över tio, så han bör sova till efter elva. :S

Försökte ge honom sin förmiddags-gröt innan, men nej, han var för trött. Vi tar maten med oss i stället. :)


Ska dricka upp mitt kaffe sen ska jag packa in det sista i bilen. Vagnen å stolen tänkte jag ta med mej. :) 

Kom på för sent i går att Stina kunde ju tagit vår bil hem själv. Å kört å hämtat oss här i dag. Hade varit betydligt smidigare, men ja, kom på det för sent som sagt...


Det är väldigt ruggit ute i dag, det ser i allafall kallt ut, har inte varit ute å känt själv så... Får väl se, vill gärna gå en runda i kväll...

Känner mej ganska seg. Dels beroende på vädret, men också pga av grov sömnbrist. Viggo har varit vaken jättemycket i natt, det hjälpte inte ens att han fick sova hos oss. Har troligt varit magen som spökat, inget bajs ännu, stackaren. Han behöver ju med få sova på nätterna. Hoppas magen har vant sej vi mat snart. Så skönt att han gapar nu i allafall, å han verkar till å med äta sej lite mätt. Är inte alls lika intresserad av att amma, dagtid i allafall. Är uppe i tre gånger per natt igen nu... :/

Känner knappt igen mej själv när jag kolla i speglen, har enorma svarta ringar runt ögonen, ser ut som jag har åldrats 25 år, minst. :/ 


Måste kommenterat OS med, säger bara; det är ju faaaan att de inte kan gå ett enda OS utan dommarskandaler! Det borde ju finnas andra dommare som håller måttet! 


Nej, back to work! :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards