Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Fredag.

Av Lisa - 15 augusti 2008 10:12

Sitter som vanligt å funderar på middags-mat, frågan är om Martin ens hinner äta middag..?

Match i kväll igen, de samlas vid halv sex så...

I morron ska vi i allafall ha myskväll å göra hemmagjord pizza. :) Ska bli gott... Har inget planerat under dagen i morron heller. Skönt, ska nog försöka städa å plocka, men antagligen har Martin en massa planer så jag ska inte hoopas på för mycket...


Klockan tolv ska vi till Hanna. Vädret verkar va helt okej än så länge i allafall. :)


Viggo sover, han är som en klocka numera. Sen ska det ätas gröt innan vi sticker. Funderar på om vi ska köra upp..? Men nej, det blir nog promenad...


I dag har min son röda byxor på sej. Känns lite wierd...

Kan nån förklara varför det bär emot att ta på rött på en pojk? 


Måste hinna duscha innan Viggo vaknar, så det börjar väl bli dags... 

 
 
Bill

Bill

15 augusti 2008 11:12

Tack mini HP.

http://stinasworld.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cesar

15 augusti 2008 13:08

Cesar har också röda byxor idag:)

 
ida

ida

17 augusti 2008 08:15

Hej! Jag älskar att ha rött på Wictor. Den färgen är han finast i enligt mig och många andra. Han har ngt rosa med som jag tycker han är jätte fin i :-D
Men nar han var bebis tog många han för flicka när han hade rött :-D

http://idus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards