Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

43 poäng på Spingo...?!

Av Lisa - 15 augusti 2008 22:36

Är nästan precis hemkommen från M å P. Jag å Viggo har varit där i myst medan Martin spelade sin match. Fick middag såklart. :)

Viggo badade med morfar sen somnade han. Vi spelade Brändi Dog å Spingo. Pappa gjorde en riktig topp-omgång, 43 poäng av 50 möjliga!!!

Helt sjukt, han satte bara bokstäverna "spontant" hette det! :)


Sen har vi ju träffat Hanna, Ebba å Ahgnes i dag med.

Lika trevligt som vanligt tycker jag allt. :) 


Emma skickade sms innan i kväll å frågade om jag hade bestämt mej angående  ett Aloe Vera-party hon bjudit med mej på. Hade glömt å svara...

Så jag svarade först nej, eftersom det skulle va klockan sju(eller kanske sex...?)  med tanke på att Viggo kanske skulle vilja äta innan han somnade. Men sen ångrade jag mej...

Han borde klara sej ett par tre timmar, får väl äta innan jag sticker å om han blir akut-hungrig finns det ju gröt...

Har lite ångerst, men vad fan, det är dags nu!

Martin kanske får fightas lite med honom om han vill nutta på nått annat en nappen innan han somnar, fast jag tror det ska gå fint...

Ändå har jag redan lite ångerst, gillar inte att lämna honom, om än för att han ska va med sin far...

Ja, ja, som sagt, jag kan ju inte bara isolera mej hemma. Vill ju till exempel väldigt gärna gå på det där partyt...

Fast jag kommer fundera på det hela, å analysera allt fram tills måndag...

Ja, nog ältat om det(för nu i allafall... :))


Nu ska jag lägga mej, Viggo vaknar alltid extrem tidigt på helgerna å vägrar somna om så jag är inställd på en tidig morron-promenad...

Gonatt... 

 
 
Ingen bild

i.d

16 augusti 2008 14:31

jag lämnade mitt barn själv efter bara en vecka med sin pappa!!?(några timmar för o handla)
Vi är båda föräldrar.Precis lika mycket.
Min man tar precis lika stor plats i vårat barns liv så jag förstår inte varför du inte skulle kunna "lämna" ert barn till sin egen pappa?
Det låter inte sunt att ta sån plats i hans liv.
Man är två om att uppfostra och ta hand om ett barn.

 
Frida

Frida

16 augusti 2008 16:36

Du lämnar Viggo när du känner dig redo för det!
Bry dig inte om vad andra säger!
Jag antar att det inte handlar om att du inte vill lämna honom till Martin, utan att det är själva tanken att åka ifrån honom?
Känn efter själv, du vet när du är redo!

http://mammafrida.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards