Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Lisa - 19 augusti 2008 20:43

Japp, det är sant, har hänt lite på hemmaplockfronten här i dag. :)

Det började dock inte speciellt bra. Viggo lyckades pricka in å bajsa i bilen på till CityGross. Tyvärr kopplade vi inte det förrän vi redan var inne i butiken. :S Ingen skörväska var såklart med, skulle ju bara handla en snabbis... :)

Är inte det typiskt så säg? ;)



Har även provat att ge Viggo välling i kväll. Känner att det är värt ett försök eftersom han fortfarande äter tre gånger per natt... Han verkade riktigt sugen, men det ville sej inte riktigt med napparna till flaskan. Har två storlekar, den ena kom det för mycket med, med den andra kom det inget alls. Det får bil en trip till affären i morron å köpa andra... Men som sagt, han var verkligen inte anti så det verkar lovande. :)

En stor potion gröt ficvk han ner vid sex, så kanske, kanske får vi sova lite längre innan det är dags å amma. :) I natt ska vi prova att lägga Viggo hos oss första gången han vaknar, bara för att kolla om han vaknar lika ofta då...


I morron blir det nog en runda till stan, måste köpa dop-present till Maja bla. Kanske kan leka lite med Anna å Maja med...? :)


Nej, nu ska jag duscha! ;) 

Av Lisa - 19 augusti 2008 20:40

Har valt fel ord, menar inte att jag lämnar bort Viggo till Martin. Kommer inte på nått annat ord bara. Jag menar att dentid jag missar med Viggo känns konstig. Det var sista gången jag svarade på en såndär korkad kommentar. PUNKT! Tolka det hur ni vill!

Av Lisa - 19 augusti 2008 13:06

Faaan vad slapp jag är, inte nån ordning på nått just nu...

Får inte mycket alls å gjort på dagarna, mer än att ta hand å leka med Viggo då vill säga. Vi håller mest till nere i vår bunker, gillestugan. :)

Kan inte hjälpa det, men jag är helt såld, sport, å då framför allt vid sommar-OS är bara så min grej... Nu ska jag heja på Holm. :)


I dag har vi i allafall varit ute å gått en runda, man måste ju lufta sej i mellan åt. :) Viggo somnade å sover fortfarande.

Han har börjat sova lite mitt på dagen med, så nu har han tre tillfällen som är någorlunda säkra. Bar å veta tycker jag. När han vaknar är det food som gäller, majs står på menyn. :)


Viggo var så söt innan. Satte på hans skiva(som vi lyssnade på jämt innan) har inte lyssnat på musik pålänge, skivan har varit lite på vift i flyttstöket.

I allafall satte vi på skiva, Viggo blev helt parlyserad å satt under mer en halva låtlistan å tittade sej omkring för att lokalisera, vem eller vad som lät. :) Så gullig!


I kväll ska vi handla i allafall, så det blir lite ordning. Och äta riktig middag. Har tagit upp kykling. I går var det sämre på den fronten. Vi intog en lyxmiddag bestående av en varsin torr baguett med vindruvor å ananas till. Som pricken över i:et drack vi kranvatten... :S Som sagt, slapp var ordet... 




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards