Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Sista ordet...

Av Lisa - 20 augusti 2008 21:39

Nu när jag läser Emmy-kommentaren igen ser jag att jag nog har missförstått henne. :S Inget korkat alls över texten ser jag nu....

Men jag är ingen Linda Skugge eller Fotbollsfrun, har bara 100 läsare å vill svara på å försvara kommentarer. Å även erkänna när jag fel...


Pappa å barnvakt är för mej två helt  skilda saker. Martin läser också min blogg å han förstod atck å lov vad jag menade. Att det är svårt för mej att vara i från Viggo vem han än umgås med, alltså även Martin.

Angående barnvakt så tycker jag inte det är svårt att lämna bort pga. att jag tror att jag är nån supermamma å ingen annan kan göra vårt jobb(alltså mitt å martins). Utan jag vill bara inte missa nått å sen är jag lite rädd att nån annan ska göra det bättre om ni förstår vad jag menar, att Viggo ska trivas bättre med nån annan än mej. Såklart inte så sunt å tänka så, för det gäller även lite när han å Martin är själva(för det har de varit fler gånger än just i måndagskväll...) men det är sanningen. För bra barnvakter finns det annars gott om, men jag är rädd att de ska va för bra... :S


Tack till er som kommenterar, både för att hjälpa till å för att muntra upp mej! 

 
 
Ingen bild

emmy

21 augusti 2008 09:51

Jag förstår att man inte vill lämna till barnvakt.Dröjde lääänge innan jag gjorde det.
Det är mysigt med barn och jag har barnvakt när jag känner behovet.
Men som sagt det dröjde.
Jag trodde som sagt du menade pappa=barnvakt:)
men jag förstod sen va du menade..
Ha det gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards