Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Lisa - 30 augusti 2008 20:29

Har sjunigt Viggo till sömns i hans egen säng! :/ Tog kanske en halvtimme, max. 

Visst, vi ska inte ropa hej ännu, men det funkade!!! Ett steg i rätt riktning...?!

Tur att jag kan ett par stycken sånger om man säger så, inte för att det spelar Viggo nån roll vad jag sjunger, men jag å Martin slipper bli uttråkade. :)

Tack mamma å pappa för att ni har lärt mej alla sånger, å tack för mitt minne! ;)


Annars har dagen gått i ett.

Fotboll, middag, tvätt, disk å lek med grabbarna. :) 

Fullt upp, men ändå på en skön nivå alltså.


I morron ska Viggo å Martin till farmor när jag har morron-ammat. Tanken är att jag ska få sova ett par extra timmar. Hoppas jag kan det, annars drar jag i gång med storstädningen som ska äga rum i morron. :)

Så klart har jag lite ångerst, eftersom att det känns konstigt att "vilja" ha dem ur huset för något så banalt som lite sömn... Me, det är väl bara att inse å acceptera att man inte är mer än människa, en trött sådan dessutom... :) Ja, ja det blir nog bra...



Upptäckte i dag att vi nopg har tappat Viggos vagn-kudde. :( Hittar den inte i allafall... :S Mycket märkligt...


Nu ska jag tända lite ljus å mysa med min man. Kanske blir lite satc... ;) 



Av Lisa - 30 augusti 2008 11:44

Gick å la mej stjugo över åtta i går kväll, i hopp om att det skulle hjälpa Viggo att komma till ro. Han har nämligen inte bara slutat sova på nätterna, han vägrar ligga i sin säng de där första timmarna av hans natt. :( Men icke, tio somande han tillslut. :( Fattar inte vad som är fel, försöker allt å inget hjälper. Vid kvart över fyra låg jag å lipade, hade för en gång skull bett Martin om hjälp(inte på nått trevligt sätt kanske, men ändå... klockan var ju som sagt kvart över fyra...) men jag fick värsta utskällningen om att han minsann hade varit vaken i en heeeeel timme som jag sovit på. Var ganska knäckt eftersom jag har varit vaken en anings många timmar den senaste tiden, då han definitivt har snarkat gott!!!

Han insåg nog att det var ganska taskigt, för morse fick jag sova till nio. :)



Nu väckte grannes minst sagt högljudda barn min son!!!! Time to go alltså! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards