Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Lisa - 31 augusti 2008 21:46

Känns som att jag har städat hela dagen. Var inte riktigt färdig förrän vid åtta... Puh! Nu är det rent i allafall, underbart.


Har köpt genomskinlig vaxduk å lagt på golvet under Viggos stol, golvet där är inte så barnvänligt, tål ingenting. :) Inte jättesnyggt kanske, men den är i allafall genomskinlig.

Var på Jysk i dag med å köpte en korg till, de är verkligen hopplösa där inne. Egentligen skulle man bojkotta hela butiken. :S


Annars då?

Jo, det verkar som Viggo inte alls klarade sej undan den förkylning Martin har tampats med i en vecka. :( Han blev täppt å dan vid halv nio, när han redan var superövertrött. Inte så kul, det tog över en timme men nu sover han den lilla stackaren, men böcker under sängen. Hoppas det hjälper...

Å hoppas det går över snabbare än de andra förkylningarna han har haft...

Inget å göra åt tyvärr...


Så är det ju söndag igen, ååååå vad b!!!! :( Det går för snabbt alltså!


Nu ska jag lägga in en bild på Bills blogg, sen ska jag sova...

Av Lisa - 31 augusti 2008 11:06

Ååååh vad det var skönt å sova! :)

Till å börja med sov Viggo i natt, uppe å åt tre gånger, såklart, men han somnade om, i sin egen säng! :) Hämtade över honom till oss vid halv sex, mest för att jag ville det själv. ;)

Sen sov han till kvart över sju, hade lovat Martin att få ligga kvar, men han insisterade på att han skulle upp, så jag sov först till nio. Sen matade jag Viggo å mej själv. Sen åkte pojkarna till Mörrum å jag la mej igen, gick upp vid halv elva. :D

Som sagt, ååååh vad skönt!

Saknar dem såklart redan. :S Men de skulle komma runt tolv eller så. :)


Känner mej väldigt effektiv å är full med ny energi. Har redan tömt diskmaskinen å slängt in lakan i tvättmaskinen. Ska börja på att plocka undan allt som skräpar i alla hörn, så jag kan ta i tu med skrubbandet sen. :)

Vi har banan-flugor överallt, fattar inte var de kommer i från?! Visst, här är ganska ostädat, men så smutsigt är det ändå inte... _S


Ska även till Väggahallen i dag, Friskis å Svettis firar 20 år, ska köpa ett medlemskort, 10 % billigare i dag. ;) Mamma sitter ju i styrelsen så man få ju ställa upp å besöka dem. Blir nog inte så mycket folk, för fint väder misstänker jag. 

Men om ni är intresserade är det som sagt billigare å köpa medlemskort å de bjuder på tårta. :) Börjar vid 12! Titta inom om ni har vägarna förbi. :)


Blir nog Jysk på vägen med, behöver en korg till, måste lägga extrafiltarna nånstans. ;) Sen ville Martin grilla, så vi ska kolla om det finns nått gott kött på citygross. Det är som han säger, kan ju va sista dagen med så här fint väder, så man får passa på. Blir nog att lyxa till de med ljummen potatissallad med, yammi. :)


Nu ska jag spana lite, sen är det jobb som gäller. :)


Puss på er! :)


BTW; råkade zappa förbi sommarkrysset i går. SATANS Christer Sjögren, jga HATAR den förbannade låten. :S


Har fått sms av Stina med; att ha en brännskada i pannan å en glasbit i foten innebär tydligen hardcore i hennes värld?! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards