Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Livet leker... :)

Av Lisa - 31 augusti 2008 11:06

Ååååh vad det var skönt å sova! :)

Till å börja med sov Viggo i natt, uppe å åt tre gånger, såklart, men han somnade om, i sin egen säng! :) Hämtade över honom till oss vid halv sex, mest för att jag ville det själv. ;)

Sen sov han till kvart över sju, hade lovat Martin att få ligga kvar, men han insisterade på att han skulle upp, så jag sov först till nio. Sen matade jag Viggo å mej själv. Sen åkte pojkarna till Mörrum å jag la mej igen, gick upp vid halv elva. :D

Som sagt, ååååh vad skönt!

Saknar dem såklart redan. :S Men de skulle komma runt tolv eller så. :)


Känner mej väldigt effektiv å är full med ny energi. Har redan tömt diskmaskinen å slängt in lakan i tvättmaskinen. Ska börja på att plocka undan allt som skräpar i alla hörn, så jag kan ta i tu med skrubbandet sen. :)

Vi har banan-flugor överallt, fattar inte var de kommer i från?! Visst, här är ganska ostädat, men så smutsigt är det ändå inte... _S


Ska även till Väggahallen i dag, Friskis å Svettis firar 20 år, ska köpa ett medlemskort, 10 % billigare i dag. ;) Mamma sitter ju i styrelsen så man få ju ställa upp å besöka dem. Blir nog inte så mycket folk, för fint väder misstänker jag. 

Men om ni är intresserade är det som sagt billigare å köpa medlemskort å de bjuder på tårta. :) Börjar vid 12! Titta inom om ni har vägarna förbi. :)


Blir nog Jysk på vägen med, behöver en korg till, måste lägga extrafiltarna nånstans. ;) Sen ville Martin grilla, så vi ska kolla om det finns nått gott kött på citygross. Det är som han säger, kan ju va sista dagen med så här fint väder, så man får passa på. Blir nog att lyxa till de med ljummen potatissallad med, yammi. :)


Nu ska jag spana lite, sen är det jobb som gäller. :)


Puss på er! :)


BTW; råkade zappa förbi sommarkrysset i går. SATANS Christer Sjögren, jga HATAR den förbannade låten. :S


Har fått sms av Stina med; att ha en brännskada i pannan å en glasbit i foten innebär tydligen hardcore i hennes värld?! :)

 
 
ida

ida

31 augusti 2008 14:12

Hej! Ja visst är det skönt att sova. Maja som sovit i storsätt hela nätterna har börjat "krångla" nu. Tror att det beror på att hon kräver lite mer mat. Ska börja med gröt nu om kvällarna.
Vad fint ni verkar få det i huset. Folk grejar så mycket hemma att man inte vågar bjuda hem folk längre :-( Man ska ju egentligen skita i det men men.
Ska vi boka in en träff med Emilie, Anna och Maja snart??
Kram

http://idus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards