Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 september 2008

Av Lisa - 5 september 2008 21:48

I måndags klickade jag hem Malvas lite små-fyndiga presenter.

I DAG får jag mail om att den ena inte tillverkas längre å att den andra snart ska levereras!!!! Kom de på det nu?

Kalaset är på söndag så det är lite krisigt nu!!!!

Ännu en grej jag måste fixa i morron. :) Hoppas det fixar sej! 

Av Lisa - 5 september 2008 20:58

Nu är vi hemma igen. 600 kronor fattigare å mega-mätta. :)

Har haft jättemysigt, å har inte bara pratat om Viggo. :)

Ska erkänna för en gång skull saknade jag faktiskt att inte kunna ta ett glas vin. :) Men det blir tid för det med...

Viggo hade saknat oss lite på slutet(å vi saknade förståss honom med...), vi blev nämligen lite senare än vi tänkt oss.

För såklart när vi ska göra oss till så gick det lite å *piiiip* på slutet.

När vi skulle köra hem från stan startade inte bilen!!

Fick ringa pappa som kom med startkablar, det var bara det att vi inte lyckades koppla dem på pappas bil, bara plast under huven. Så jag fick ringa till den enda vi känner som bor i stan å som man kan räkna med alla lägen, Morgan. Som gjorde en uttryckning å räddade oss. :) Tack så hemskt mycket. :) 


Men som sagt när vi väl var hemma var vår lilla pojk ganska nutt-sugen å en aningens övertrött. Nu sover han dock, den älskade lilla kotten. :)


Jag är med trött som vanligt, ska nog krypa till kojs inom det närmsta. Låång dag i morron, mycket som ska hinnas med. :)

Natti!

Av Lisa - 5 september 2008 13:59

Jepp, i kväll smäller det. Vi ska till Terassen, bara jag å Martin.

Är egentligen inte så nervös, har ju världens bästa barnvakter.

Viggo kommer troligtvis inte ens märka att vi är borta. :) 

Ska boka bord vid halv sex-sex, mest för att vi kommer va super-hungriga, så vi kommer ju inte komma hem så värst sent. :) 

Det blir nog bra, är ju inte rädd för att lämna honom, vet inte vad det är som skrämmer mej egentligen... Det är väl mest det, att jag känner; mitt barn-mitt ansvar, jämt...! Dumt ja, jag vet, men det är så...

Ja, ja nu ska det ske i allafall...

I söndags när Martin å Viggo hade varit i väg var han(jag bägge kanske...? :)) jätteglad å se mej, det händer ju inte så ofta eftersom han ser mitt tryne mest hela dagarna, kan ju va kul att han saknar mej lite som omväxling. :)


Vi har varit å simmat. :) Underbart skönt för oss bägge å komma ut lite bland folk. Viggo hade jättekul i vattnet, tack å lov, om han hade varit gnällig hade jag fått sjukt dåligt samvete för att jag har asat ut honom för tidigt...


Så ligger det till nu ja... Ska vika lite tvätt... Hej...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards