Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 september 2008

Av Lisa - 12 september 2008 21:14

Vi väntade med att äta våra pizzor tills Viggo somnat. Väldigt konstigt att sitta så länge vid matbordet utan att behöva underhålla en uttråkad pojke eller nått annat akut. :)

Å gott var det med, som alltid. :D

Kom i håg att göra pizzasallad i dag med, brukar alltid komma på det när vi satt oss annars...


Jaha, annars då? Jag har piskat Martin en gång i yatzy å en gång i skippo. Vi ska varva ner med lite satc. :D


Fick veta i dag att föräldrargruppen på bvc tydligen börjar på tordag, inte nån där ifrån som hört av sej om det! Så på måndag får jag väl ringa å kolla om de glömt mej...?!


Har bara ammat en gång i dag med, klockan sex. :)

Det går ju bra det här...

Två gånger om dagen hade passat mej fint. :) Men det lär bli allt eller inget för vår del. 

Ska ge Viggo veckan som kommer att lära sej gilla välling å sen på fredag ska jag sova i "mellanrummet" å då är det bara välling från Martin som gäller om han är hungrig... Säger jag nu, men jag hoppas jag orkar genomföra det, om jag bangar nästa helg kanske det går nästa igen...

Ja, ja...


Trevlig helg!

Av Lisa - 12 september 2008 10:51

Min son sitter i ett hav av färgglada klossar.

Men han väljer att leka med en antik träskallra i stället. :D


 Man slutar aldrig att förundras... :)




Denna underbara bilden tog jag tidigare i morse....


 Han älskar sin katt Viggo. :P



I dag ska vi simma, så kul. :) Det är verkligen värt vart ända öre. :D

I kväll ska vi äta hemmagjordpizza å slappa, kanske väntar tills Viggo somnat till å med. Å har lite dejt. :)




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards