Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Då var vi i fatt... :P

Av Lisa - 18 september 2008 18:58

Med gårdagens bravader avklarade kan vi nu alltså rikta in oss på vad som har hänt hos oss i dag.


Vi har haft fin-fint besök, Hanna, Ahgnes å såsmåningom även Ebba. :D

En mycket trevlig dag, men när de gick hem kändes det nästan som att jag hade pratat sönder de stackarna. :D Å hungrig var jag med, så nästa gång jag har gäster(tycker jag har hört den förrut...?!) ska jag bjuda på mat!!!!


Pappa var precis här med overall, varma tossor å vantar som han å mamma köpt till Viggo. <3 Jättefina, grå overall å tossor å blå-randiga vantar.

TACK ÄLSKADE M Å P!!!!


På lördag ska vi eventuellt ha en liten Kräftskiva, eller ja, liten å liten, kan bli lite större faktiskt. Pappa undrade om Viggo skulle va hos dem en stund då...?! Det är frågan det..? Svårt val, tycker det är minst lika roligt när han är hemma ju...

Han kan ju va hos dem nån annan dag...? Jag vet inte...


Nu har jag inte längre nån ursäkt till att inte dricka alkohol. Kommer troligtvis inte göra det ändå. Inte för att jag inte tycker det är gott, finns en herrans massa som är det. Ett maffigt glas El Coto, En irish coffe med mycket grädde eller Amaretto, för att inte tala om Kaluha. Men nej, jag är inte speciellt intresserad. Det är inte min grej helt enkelt... :D


Martin är å tränar, Viggo har precis somnat å själv ska jag först plocka lite, sen häva mej på soffan å kolla på lite dumburk! 


Caio....


Malena; tänker på dej å hoppas å hejar, det är inte över än!!!



 
 
Ingen bild

hanna

19 september 2008 07:44

Tack för idag, va supermysigt =)

 
Ingen bild

Bill

19 september 2008 10:39

Sover du? Ring mig när du kan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards