Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Lisa - 21 september 2008 19:36

I dag har jag å Viggo varit hos Malena å Morgan. :P

Malena å vi tog oss en statspromenix å pratade en massa.

Mycket trevligt, nu när vi äntligen fick i hop att träffas! :D


Dagens stora nyhet är annars: Viggo har fått en tand. :D

En vass liten rackare har brutit igenom. Så söt!


Har även hunnit med ett middagsbesök i Brinkamåla. :D Alltid trevligt.


I morron är det bvc å vägning som gäller. Är lite nervös för om jag ska bli i frågasatt med tanke på amningstoppet. :S Får hoppas det inte får nån större uppmärksamhet å att min gosse växer som han ska...


Veckan som kommer börjar föräldrargruppen på torsdag. Bättre sent än aldrig men Viggo kommer va sisådär 5 månader äldre än de flesta. Får se om de är trevliga å så, annars kanske vi skippar det...

På onsdag är det tydligen babycafé i församlingshemmet här. Anna skulle dit så vi hänger kanske på, kunde varit skoj å träffa Viggos kommande dagis å senare skolkompisar. :D


Är ganska trött i dag. Somnade vid halv ett i natt nämligen. Annars är det ganska lugnt på nätterna nu. Viggo dricker välling som ingenting, ur flaska, å somnar sen om. Oftast hos oss, men vad gör det?

Har börjat ge hon Sempers kvällsgröt om kvällarna å han verkar bli mättare för han sover längre. Å för sömnens skull var det verkligen rätt beslut att lägga ner amningen. :P 


Är det den senaste trenden? Att träffa sina vänner via nätet? :P 

Jag har i allafall vunnit flera nya vänskaper sen jag började blogga. :D


Av Lisa - 21 september 2008 19:28

Först två kräftskivebilder....

 

 

Sen har vi hallbyrån med den fina blomman, å fönsterna i gillestugan!

 

Av Lisa - 21 september 2008 10:33

Gårdagen var det fullt upp, hände en massa roliga gejjer. :D

Å en skittråkig... :(

Först var jag å Viggo på trip med mamma. Var i stan å provade jeansen, de var till å med snyggare på än vad jag hade trott, så de fick följa med hem. :D

Hann dock bara ha dem på mej i nån timme innan jag fick för mej att tända en ljuslyktapå altanen å gick emot grillen!  :( Ett svart streck på ena låret blev resultatet. Slängde in dem i maskinen tillsammans med Ta-Bort å fick gå i mjukisbyxor resten av kvällen eftesom mina andra byxor med var i tvätten. Tyvärr hjälpte vår snabba räddningaktion inte. :( Fläcken är kvar!

SATANS SKIT!!!

När man äntligen kostar på sej nått till sej själv så går det så här. :(

Får ringa mamma å be om råd, hon brukar va ganska säker på fläckborttagning... *hoppas*


Var även en runda på Martinsson ä köpte blommor till gillestugan. Köpte även en kruka med en grönväxt i till Stina. När vi kom hem upptäckte vi att den var som klippt å skuren för att stå på vår hallbyrå. Stina var av samma åsikt så jag fick behålla den. :D Snyggt värre!


I går kväll hade vi alltså kräftskiva. Åt en massa gott å jag smakade ett halvt glas vin. Å nej, det är inget för mej det där. Jag är för rädd för att förlora kontrollen. 

Jag piskade hela gänget i TP-90-tal, men kom i gengäld sist i Maxi-yatzi.

Annars var jag kanske inte världens roligaste sällskap, var ganska knäckt över missödet med byxorna. :(


Tack för Viggos presnter, blomma å en trevlig kväll. :D


Nu vakande min pojke på dojke, så nu ska här kelas! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards