Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 september 2008

Blä, vad dant..

Av Lisa - 24 september 2008 14:02

Känner mej väldigt illa till mods just nu.

Dels för att det ser ut som tredje världskriget har brutit ut i husets alla rum(plockar i köket å bloggar samtidigt).

Men mest för att nu känner jag mej sådär påhoppad av att blogga.

I natt var det nära att jag steg upp för att avsluta hela skiten. 

Inte för att jag har fått nått elakt kastat i ansiktet på länge, men det känns ändå fortfarande lite konstigt..

Kanske är dags nu...?!

Medan jag funderar forstätter jag troligivis som vanligt.

Är så rädd att jag ångrar mej, den här bloggen är en så stor del av mej, därför känns det lite sorgligt när det nått jag tycker är så roligt samtidigt känns fel på nått sätt...


---------------------------------------------------------------------

I allafall...

I dag har jag, Anna, Maja å Viggo varit i församlingshemmet på Öppet Hus, i max en timme. :S Det var inte speciellt kul alls. Inte för att det var kyrkligt på nått sätt utan för att det nästan bara var större barn. En timme var alltså nog för oss. Vi gick hem hit i stället å åt ägg, bacon å stekt potatis. :D Det var hudra gånger roligare. :D


Viggo sover nu, han har ju en del å ta igen eftersom hans morronlur uteblev i dag. Samma sak i morron. Klockan tio ska vi på den första föräldraträffen på bvc. Spännande. :D


Vi såg Sex and the City filmen i går. Helt okej. Har inte vågat se den innan, hade hört att nån skulle dö å var rädd att jag skulle ångra mej om jag såg den. Men som sagt den var helt okej, inte jättebra dock...


Till Malena å om det är nån annan som undrar hur det gick med Sofi Fahrman-bilden så var Martin till å med i kylskåpet å rafsade utan att se nått. Då belv Stina frustrerad å undrade om han inte såg nått nytt i köket...?! Efter lite letande hittade han bilden, som åkte ner direkt! :D

 
 
Ingen bild

Betty07

24 september 2008 14:38

se karlar!! =)

 
maleena

maleena

24 september 2008 16:35

hoppas du mår bättre snart.. ta en paus från bloggandet annars =)
jag kommer sakna din blogg =)

kraam

http://maleena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards