Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 september 2008

Av Lisa - 28 september 2008 20:16

Det blev som jag trodde, pizza i kväll å innan dess två bullar å

inte mindre än tre bitar tårta. :( Hur dum får man bli?

Grymt god tårta, men vad fan? Tre bitar?!

När man igentligen inte hade behövt äta nån alls. :(

Ångest är ordet i dag...


Känns som att klockan är mitt i natten, är helt slut. :(

Ska lägga mej tidigt i kväll känns det som.


I morron ska vi kanske träffa Hanna å Ahgnes, men Ahgnes var lite dassig i fredags så så vi får se. Annars blir det kanske lite mat-handling med Buffi. :D 

Ska ha lunch bjudning för hela sex vuxna(om alla tackar ja) på tisdag.Måste alltså handla i vilket fall. Ska bli riktigt roligt. Har knappt bjudit hem nån sen vi flyttade hit känns det som... :D

Hoppas det blir fler tillfällen till det i framtiden. :P


Nej, nu ska jag krypa ner under en pläd å kela lite. :D

Av Lisa - 28 september 2008 11:18

Jag tycker nästan mer illa om söndagarna nu när jag är hemma än vad jag gjorde innan när jag gick i skolan.

Vet egentligen inte varför, veckorna är fullspäckade med en massa kul å dagarna bara flyger förbi. Men ändå, gillar att ha Martin hemma med.


I går var vi då hos mamma å pappa å åt en massa gott å spelade spel. Somnade Viggo i deras säng vid den vanliga tiden sen sov han där tills vi skulle köra hem(ja, vi kör den korta biten) då satte vi honom i bilstolen å han fortsatte sova hela vägen hem. Vaknade bara till lite när vi la honom i sängen. :) Sen sov han till halv två. :P Skönt att det gick så bra.

Jag å Viggo ska upp till M å P en runda i dag med.

Martin ska spela match å sen ska vi på kalas. Vi ska promenera lite tänkte jag så då är det bättre å gå mot ett mål. :D Roligare att va där å vänta än att bara trampa omkring här hemma å kolla på klockan. :)


Jag hoppas på prinsesstårta i dag. :D Hinner inte äta middag innan kalaset som börjar vid tre(men vi kommer va där vid fem eller nått...) så vi å framför allt Martin kommer va ganska hungrig. Får väl köra inom å plocka upp nått på hemvägen...


Å på tal om hämt mat; fy fan vad jag ser ut. Har gått igenom gadroben i jakt på nått kalasaktigt, men icke. Det fick bli de nya jeansen å en vanlig svart tröja, som döljer valkarna... Trist...

Jag måste ta tag i mitt liv snarast, men denna veckan ska det tränas i allafall... ;S


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards