Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Lisa - 29 september 2008 20:19

Har precis gjort 24 små pajer på två plåtar. Samtidigt! :D

Jag älskar vår varmluftsugn. :D


Längtar till i morron, Hanna å Ahgnes kommer också. :P Hoppas det blir lyckat... :D

Ska bli kul att träffa lite kompisar. Det tycker nog Viggo med. :D


Det blir inte lika mycket tv som det brukar på måndagarna i dag, inget EHM. Men det är CSI så det blir väl att man kollar på det. :D


Fy vilket tradigt inlägg... :( Tradig blogg överlag känner jag nu...

Av Lisa - 29 september 2008 15:31

Emilie kan inte heller komma i morron. :(

Så jag tänkte, nån som är sugen på paj...?

har ju räknat med minst två personer till så...

Ju fler desto roligare, any takers?! :D

Av Lisa - 29 september 2008 14:34

Japp, det är sant. har varit en runda på Coop nu igen. :P

Har handlat till morrondagen. Ska bli så roligt. Synd att inte Ida å hennes barn kunde komma bara. :( En annan gång kanske...?


Hann med ett lite varv på stan också, Buffi hade stora plånboken med(jag vet, han har alltid det... :S) å köpte ett super fint regnställ till Viggo på Name It å sen mönster å garn till en tröja å ett par raggsockar. Mamma har lovat att sticka. :D


Vi ska till mamma å pappa en runda i kväll, igen. :D martin ska måla ett tak å vi andra hänger på. :D Annars är det plocking å pajbakning för hela slanten i dag. :D Å kanske en runda i trädgården, nu när Viggo har kläder för ända målet. :D


Vad värst vad tysta ni har blivit...? :S




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards