Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Ett visst oflyt just nu...

Av Lisa - 28 oktober 2008 12:34

Tio i elva gav vi oss ut med cyklen för att möta upp Stina. Vi hann till Mcdonalds innan vi stannade för att vänta in henne. Stod där gott å väl i tio minuter, men ingen Bill i sikte.

Bestämde mej för att backa tillbaka mot Coop, så vi slapp stå där till allmän beskådan i cykelhjälm å skitiga mjukisbyxor. Anledningen till att vi inte stannade där från första början var att det stod en karl å kissade där helt ogenerat när vi cyklqde förbi första gången. :/ Not that nice alltså.

Vi stod även där en stund, men ingen Stina.

Självklart hade jag inte mobilen med mej, men jag började misstänka att vi hade cyklat om varandra. 

Gav upp å cyklade hemåt, tänkte att Stina kanske redan hade hunnit fram.

 Men icke, hade dock fem missade samtal å ett sms på mobilen. Det var punka på Stinas cykel så hon hade tagit bussen. :S

Klockan var tolv när vi var hemma igen, så nått gott kom det ur det hela, var ute en hel timme. :D


Upptäckte dock att det var i dag halv tolv å inte i morron Viggo skulle vägas. Konstigt att de inte har efterlyst oss...? Ringde deras svarare om en ny tid, men ingen har hört av sej ännu.

Å vad jag hatar sånt, att missa tider å komma för sent å så!!!


GAAAAAAH!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards