Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 november 2008

Av Lisa - 4 november 2008 08:47

Har precis försökt lägga min lilla Skalman en halvtimme innan mat-å-sov-klockan brukar ringa. :) Gick väl sådär, somnade kvart i.

Vi ska på föräldragruppen vid tio, det är därför jag försöker ändra på de annars så in-nötta rutinerna. :)

I dag siktar jag in mej på att cykla upp,. Hinner aldrig gå eftersom jag helst ser att Viggo får så mycket sömn som möjlig, men cykla tar lika lång tid som å köra så. :D 


Så, annars då? Inte mycket nytt, är svintrött som vanligt. Nu är jag glad om jag får sova en timme i streck i allafall... :/


Ska kanske leka med Stina i dag. :) Å till Färghuset i kväll.

Alltså inget nytt same old, same old. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards