Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Mycket gjort i kväll...

Av Lisa - 26 november 2008 20:02

Det blev en tur till ljus å miljö i eftermiddags. :P

Köpte stora röda papp-stjärnor till kök å matplatsen å små svarta till gillestugan. De ser dock inte så små ut där nere, täcker hela fönstret. :)

Kommer bli skitsnyggt. :)

De röda är uppe å i de fönstren är det även mini-julstjärnor i krukorna. :)

Hallen är med advetns-redo å Viggos rum med. :)

Somrums fönstret är putsat å klart med. :)

SÅklart har vi varken krokar eller glödlampor så det räcker. :S 

Men det får vi fixa snarast. :)


Har bakat bröd också, mix på påse förvisso, men ändå. :)


Ska snart ge mej i kast med att plocka i hop block å pennor till morrondagen å steka mej ett par ägg jag kan ha till lunch...

Får gå hem å sätta mej i bills lägenhet å äta. Hellre det än sitta ensam i ett hörn... Värre blir det på kafferasten, ensam i matsalen?

Äh, det har hänt förr... Jag klarar att va alone i skolan en omgång till så...

Nämnde jag att jag var nervös?


Hoppas på att kunna få en glimt av Leilas jul sen ska jag lägga mej är tanken... Martin tränar ju så...


Ska försöka knåpa i hop en önskelista med. Pappa ringde å bad mej mejla över hela familjens önskningar.

Önskelistan via mejl?!

Är det det moderna sättet? :D

Har ju lite smått å gott jag vill ha. :) 

Kom precis på att jag kommer behöva en hel del nya kläder, kan ju inte alltid ha samma i skolan...

Å en handväska, modell större ska jag med skriva med. :D


Å Viggo då? Vad ska han önska sej...?

Skivor har jag sagt, å kanske en å annan pyjamas...

AV oss ska han ju får cd-spelare å en massa böcker jag har beställt från bokklubbarna(ja, klubbarna i plural...) :)


Hoppas hitta en del klappar i Ullared på måndag. :P

Ska bli så mysigt att komma i väg lite... :D

Stina ska sova på bussen dock. :S Lite tradigt... :D


Nu ska jag spela lite Taipei.... Sen ska det packas...

 
 
Sofie

Sofie

26 november 2008 20:55

Vad snyggt det låter! Du, jag tror att skolan kommer gå superbra! Och på kafferasten kan du ju hänga med Madde! :P

http://mammasofie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna

26 november 2008 21:43

kalabalik hos morfar prosten den kan hända att Maja kanske köpt den det vet du hehe. Men det finns en till :)Prostens barnbarn. Den har hon inte köpt och finns på Ullared

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards