Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Lisa - 3 december 2008 19:31

Så, då var det onsdag igen, min datakväll ni vet. :D

I dag har jag dock inte tid att sitta här egenligen.

Måste se en film från skolan eller det är faktiskt två.

Men den ena sparar jag till helgen...


Känner inte alla för det nu dock, har plågats av grym huvudvärk i en herrans massa dar å nu har fått ont i magen också. :S SKIT!

Jag har inte tid med sånt som sinkar ner mej...

Har mera att göra i skolan med. Det bör lösa sej bara jag sätter lite fart.

Har ingen motivation i dag dock...

Var i skolan en timme i förmiddags,föreläsning som var helt okej, men annars ingen höjdare.

Det skickades runt broschyrer, men de skippade att skicka till mej...

M.a.o jag är osynlig för dem. Kan kvitta så länge vi inte tvingas till grupparbeten...


HAr redan planerat in paus i filmen, klockan nio. Då är det Leilas jul. :P


PAUS

Viggo  vaknade, verkar lite orolig så jag ska nog va glad om jag hinner se hela filmen. Magen är värre nu med så det blir kanske skyttetrafik mellan viggos rum å toa. :(

Viggo sätter sej upp i sömnen å sen vaknar han helt förvirrad. :D Så söt så....


Heldag i skolan i morron. Känns sådär. Jobbigt att va hemifrån. Ska åka buss med, så det gäller att byta batteri i mp3-spelaren så man slipper lyssna på allt tjatter... :) 

Nu ska jag kolla busstiderna sen är det film som gäller...



Av Lisa - 3 december 2008 19:14

...än aldrig heter det ju. :)

Det är först nu, vid nio månaders ålder som Vigg har börjat krypa på allvar. :D

Men nu går det undan i svängarna, men han ser fortfarande ut lite som Bambi på hal is. :)

I går använde han sin nyfunna talang till att krypa fram å rycka ner en glaslampa från hall-byrån å innan vi ens han blinka gick den i kras.

Vi blev lite småchockade men Viggo bara log. :P

Av Lisa - 3 december 2008 09:16

Det verkar som att min annars pappatokiga son helt plötsligt har blivit lite mammig...?

Hänger ju säkert i hop med att jag har å kommer va i från honom mer än vad jag nån gång har varit, men jag är ändå lite förvånad... Å lite smickrad med ska jag erkänna... :)

Skola om en stund.Föreläsning, sen ska jag försöka få en kod till datorn...

Ska handla på hemvägen hade jag tänkt mej. :)

Var länge sen nu känner jag. :D 


Hoppas på en ledig stol i klassrummet, så jag slipper springa omkring å irra...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards