Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 december 2008

Av Lisa - 5 december 2008 19:26

Jaha ja, då var vi där igen...?!


Fullt ös i dag.

Skola, eller ja studiebesök å föreläsning. Spännande..

Synd att man inte klarar att jobba inom psykiatri... :( Chefen verkar helt underbar!!! 

Inom å handla på Coop på hemvägen, sen direkt till simmet.


Vi äter sen middag i dag, syndig hemmagjord pizza...

Dags att ta tag i den nu.


I morron är det hemmaplock å Viggo-mys som ska tas igen efter en fullbokad vecka. Ska även bjuda M å P på middag, men jag kan faaaan inte komma på vad...?

Av Lisa - 5 december 2008 07:19

I dag var det tungt när klockan ringde. Sov så gott så gott...

Stimm i natt igen, Viggo orkade bajsa vid två å sen var han pigg i en timme. :S

Välling vid fem så jag hade nästan precis somnat om innan det var dags å masa sej upp..

Sitter å äter frukost å hör grabbarna prata på i sovrummet. Ingen sovmorron i dag då alltså. :)

Det blir inget cyklade, tar bilen, det öser ner. :(


Nu ska in å pussas lite. :P 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards