Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 december 2008

Av Lisa - 7 december 2008 21:47

Det det har variten lång å händelserik dagi julens tecken. 

Började med att göra köttbullar å muffins. Det var klart innan klockan tio. :P Sen körde vi upp mot smålandsskogarna för att titta ut en gran. :D 

Hittade en fin som vi märkte upp med en reflex. :D

När vi kom hem var det dusch å packingen sen körde vi in till stan. För julmys hos Emelie å Snoff. Eftersom jag inte är överförtjust i julbord frossade jag i julgodiset. :S Mysigt var det, men alla var dötrötta, alla utom Viggo som inte ville sova.

Han inkasserad sina första julklappar, en badbok, bondgårdsdjur att ha i badkaret å en skiva med mamma mu. :D Han blev riktigt nöjd. :D

Tack så hemskt mycket!

 

Emelie hade även sytt klart dynorna, det blev verkligen bra. :D

 

Nu tar vi det lite lugnt innan läggdags. Viggo drömde mardröm bara en liten stund efter han somnat å var otröstlig en lång stund. Men nu har han slocknat...

Skola i morron för min del. Ska nog äta lunch med Emelie, Stina jobbar som vanligt. :S Roligt med lite sällskap. :)


Gonatt!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards