Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Lisa - 8 december 2008 22:13

Träningen kändes verkligen super när jag väl var där. :P

Känner mej svinduktig å orkade hela passet, ända in kaklet så att säga. :D

Skönt å va ledig i morron... Har förvisso lite skola å göra men det ska väl gå.


På kvällen ska jag å Viggo på tjejkväll i Svängsta. :) Han måste ju såklart med å visa Malena hur duktig han är på att krypa, live. :P

Eftersom Malen jobbar blir det inte förrän vid sex, men jag hoppas på att min lille skalman kan hålla sej vaken. :)


Nu ska jag snart krypa ner i lakan utan kiss å sova.

Renbäddat å nyduschad, kan det bli bättre...?

Okej, lite kanske, om lakanen om sängen var bäddad kanske.... 



Av Lisa - 8 december 2008 19:27

Här står jag i träningskläder å huttrar... :S

Jag ska med andra ord snart ge mej ut i kylan å mörkret för ett medelpass...

Vet inte varför jag sa ja...

Ångrar mej lite nu, men det är likabra att ta sej i kragen.

SOmnar man goare sen i kväll med, inte för att jag tror jag kommer få några problem med det. :)

Är ganska trött efter en dag i skolan så...


Brrrr, nu sticker jag...

Av Lisa - 8 december 2008 15:25

Inte super kul i skolan i dag precis. Trist lärare, som TJATAR om att droger är orsaken till ALLA samhällsproblem.

Vill bara resa sej upp å skrika: OKEJ vi hajjar, move on!

Satt ensam i dag med, det var tomt på platsen jämte. :S 

Tog en snabb-lunch med Emelie på Briggen. Det var trevligt.

Föreläsning på eftermiddagen å slutade tidigt.

Mötte pojkarna inklusive lillebror på torget. 

Sprang inom Name it å handla nya byxor å en skjorta till Viggo innan vi körde hem.


Är inte i form i dag. Känner mej ganska lonely. :( Pratade om vänner å social nätverk i förmiddags å det gjorde väl sitt.

Vet att jag är usel på att höra av mej å så, men jag SKA bättra mej!

Funderar på det här med vänner vs. bekanta, jag vet vilka jag anser vara av den högre graden, dvs vänner, men frågan är vad de räknar mej som...?

Träffade Anna å Majsan på stan å började nästan stortjuta...

Kanske för att jag går ensam hela dagarna i skolan...

Eller kanske för jag är trött...?


ANyway, middag nu...

Av Lisa - 8 december 2008 06:57

Är ensam uppe. Pojkarna sover fortfarande, skönt för dom. :)

Har varit en ganska lugn natt, men det var ändå mindre kul att stiga upp.

Har legat på en handduk sen klockan fem, lyckades byta Viggos blöja samtidigt som han kissade, å fummlig som jag var lyckades jag inte parera med nått så sängen förvandlades till en swimmingpool. :(

I mellan åt är småbarns livet lite väl oglamoröst, men vad ska man göra? :)


Skola i dag då, ska åka buss. Men antagligen ska Martin å Viggo in till stan så jag kan åka med dem hem...


Sminka mej, sen bär det av...


Hej!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards