Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Ledig!

Av Lisa - 9 december 2008 10:00

Å vad det är skönt att slippa ställa klockan...

Jag blir helt knäpp av det, sover som en kratta. Just därför passade nattjobb mej sååå bra...

Frågan är om det fortfarande gör det? Efter jul ska jag börja forska om sommar-jobb, bättre att va ute i god tid, så man är säker sen...

Får ser hur det blir, vill gärna va där jag är van å jobba 100%(alla pengar räknas)men samtidigt, natt i Asarum hade inte heller varit fel...


Anyway, väntar på Martin. Han är på shoppingtur, Jem & Fix å Ljus å Miljö samt lite frukost-handling på Ica.

Jag lyssnar på julmusik å dricker kaffe. Men jag blir snart tokig för shuffle-funktionen verkar ha fått rycket. Växlar mellan Amy Dimonds nya låt, hennes version av Mer jul å sen Tomten jag vill ha en riktig jul. Tror jag har hört dem fem gånger var nu...?!

Får kolla upp det där innan jag tappar fokus helt här...



Viggo sover. :S Projektet att skippa morronsömnen går väl inte så superbra, men vi lyckas sakta men säkert skjuta det framåt i alla fall. :D


Nu ska jag fixa med lite bilder å visa hur vardagsrummet blev.... :P


 
 
Sandra Kellander

Sandra Kellander

9 december 2008 10:36

Halloj!
Klart ni är välkomna på klädpartyt om ni / du kan! Nu vet du ju tom vilket hus du ska till...=) /sandra

http://www.familjenkellander.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards