Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Ännu mer....?

Av Lisa - 12 december 2008 22:22

Jag hade någonstans bestämt mej för att inte handla så mycket julklappar till Viggo.

Vi tänkte köpa en cd-spelar å nått pyttelitet till...

Nu tror jag ändå att det är minst tio klappar med Viggos namn på i vår säck.

Har till å med skrivit önskar Rex å önskar tomten på en å annan, för jag blev så lack på att skriva önska mamma å pappa... :)

Innan vi körde till skogs i dag hämtade jag ett bok-paket på Konsum, å dess innehåll var såklart tänkt som julkappar till just Viggo.

Fattar inte riktigt hur jag har lyckats? :P

En herrans massa böcker blir det i allafall, å det vet jag att han gillar så...

Men ändå, hur gick det här till? :)


Är proppmätt, har både fikat å ätit middag i Brinkamåla. :) Håkan blev glad för Arn-filmen han fick också så det var lyckat. :)

Viggo-spiggo var vaken ända till kvart i nio, men nu sussar han för fullt i sin egen säng... :)


Får se hur det blir med hans sleep-over i morron. Pappa har varit dålig så mamma kanske kommer hit å passar honom i stället.

Det löser sej alltid, annars stannar jag hemma, det är smällar man får ta. :)

Annars har jag faktiskt bestämt mej för att släppa let go of the fear å åtminstone ta vin med mej...

Vad kan det göra om jag slösar en enda söndag på att må sämre om det skulle gå så? Igenting, egentligen!


Nu ska jag sova, hoppas på att slippa huvudvärk i natt, för jag har, tro det eller ej, kostat på mej lite vin i kväll med... :)


Gonatt!


Linda---> Kul att du har tittat inom å kommenterat. Hoppas allt är bra med dej! :)


 
 
Ingen bild

Linda Dahl

13 december 2008 00:41

Hej igen! Kul att du kommenterade mitt inlägg. Känns kul att hittat en gammal bästis..kanske har du msn eller något så vi kunde snacka lite...kanske blir det inget med det...men det vore kul att höra lite om vad som händer i ditt liv, inte bara läsa det som står i din blogg, även fast den kanske sammanfattar mycket. Ha det jättebäst! Kram L

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards