Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Lisa - 16 december 2008 21:13

Shit vad jag har ätit. :)

Det mesta var super gott, men choklad cheesecaken var to mutch, till å med för choklad-fanatikern Martin.

Roligt att träffa gänget. Fick underbara blommor i en något försenade inflyttningspresent. :D

Maja fick prova att gunga, hon gillade det skarpt. :)


I morron får vi asa fram Viggos gamla bilstol å åka med Peter till Svängsta eftersom Martin ska ha bilen. Vi ska till Martina. :) Ska bli skoj, var länge sen vi träffade henne å Thea. :P


Handlade två tröjor å ett par byxor på partyt. Jeansen var tyvärr helt slut dock. :(


Ska lägga mej strax så gonatt...

Av Lisa - 16 december 2008 11:30

Nu är pajskalen förgräddade, skalen i plural. Det fick bli två...

Viggo hann såklart baka innan jag var klar, men det gick ändå. :)

Har tagit första varvet med dammsugaren med, men det är en hel del kvar.


Har bestämt oss för att  cykla eller promenera till Coop. Får se hur trött Viggo blir efter maten. Kanske kan sova i vagnen, detlär han behöva så...

Vet inte hur lång tid jag ska räkna att det tar, men jag satsar på att gå vid halv ett...


Köket ser ut som ett bombnerslag, men Viggo hänger mej benen så jag får ta det senare...


Håll nu tummarna för att vi hittar nått plagg till grabben. :)

Av Lisa - 16 december 2008 10:24

Om ni inte vet vad ni ska ge mej, så kan jag tänka mej följande...


Marimekkoskålar.


Eller kanske ett snyggt kakfat?

 

Av Lisa - 16 december 2008 10:15

Har precis gått en halvtimmes-rond mot Viggo.

Tillslut vann John Blund med K.O Jag är helt mör i kroppen för han är envis den där lille mannen. Ska sätta sej upp hela tiden, trots att han inte ens orkar hålla ögonen öppna... :)


Äter frukost först nu. Har liksom inte hunnit innan, det har varit fullt ös. :)

Jag å Viggo sov till kvart i åtta, då ringde Martin å väckte oss å undrade om jag hade känt av jordskalvet... Kunde erinra mej lite fönster-darr, men det är inte ovanligt här så: nej, jag märkte det inte. :) Inte Viggo heller vad jag har förstått. :)


När jag har ätit ska jag fixa till pajdegen, hoppas att jag ska hinna både det å fixa till mej innan Viggo vaknar. :) Men vi får ju se hur det går med den saken...


Klockan två ska till Korpadalen på Gangstar-party. :) 

Får väl stressa där i från sen, om jag ska hinna fixa allt innan halv sex, men vad fanken, det ska kännas att man lever. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards