Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 december 2008

Av Lisa - 20 december 2008 17:01

Martin ringde nyss å frågade om de kunde komma hem snart. :P

Sen undrade han om jag kollat min mobil, vilket jag inte hade men gjorde. :)

Hade fått följande sms: Gustav å på om vi ska pizza, om det okej? :)


Det var det jag trodde. :)



Å vad jag älskar mina pojkar, allihopa! <3

Å såklart mamma å bill med. :)


I går gav jag Gurri en grattis-till-körkortet-present, en 2-liters cola å en påse chips. :) Han verkade nöjd! :P


Av Lisa - 20 december 2008 16:42

Nu är här rent vill jag lova. :D I varje vrå...

Även tomtarna är på plats. Härligt.

Ska snart ringa hem mina grabbar, golven ska bara torka till lite först. :)

Är ganska trött, men jag gillar ju som ni vet att städa så jag är glad ändå. :)


Ska höra med mannen min om det kan tänkas bli hämt-pizza i kväll, pallar inte laga mat med. :) Tror inte han är så negativ till det alls. :)


Julkramar till er som kommer hit å läser. :) <3


Btw, till alla ni oroar er för mej, det är snäll, men jag är okej. Ärligt talat!

Jag har fördelen att känna mej själv väldigt väl, jag vet vad som ger mej ångerst å hur jag ska bli av med skiten. :) Att be om hjälp är inte min starka sida, men om det behövs, så att igen kommer till skada på ett eller annat sätt då kommer jag be om det. Då är det dags att svälja stoltheten! I promise!

Av Lisa - 20 december 2008 14:30

Har handlat nu.

Tror jag fick med det mesta på listan i allafall.

Fyllde en stor vagn på Coop å den räckte inte. :P

Det kallar jag stor-handling. :D

Alvedonen slutade verka så jag var ganska dassig på slutet, men allt som allt gick det bra. :)


Nu är det nästa moment som gäller, städning. :)

Viggo å Martin har åkt hem till M å P så jag kan lalla omkring bäst jag vill. :D


Kaffet puttrar så nu sätter vi fart. :)


Av Lisa - 20 december 2008 10:45

Hela familjen sov till tio i nio imorse?! :D

Viggo har sovit hur bra som helst sin egen säng tills morronen, bara vaken vid tolv å fem. :)

Underbart!


I dag är det stora handlar-dagen. :) Jag å Buffi ska ut på trip. :D


Sen ska jag städa hela bygget här. :) Ska bli så skönt... :D

Tomtarna ska med komma upp. :)

Ska även tvätta


Tyvärr är jag inte frisk för fem öre, så det får bli att leva på Treo hela dagen i dag med!


Duschen nu! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards