Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 december 2008

Av Lisa - 28 december 2008 21:50

Dessa bilderna är bara så bra!

Väldigt mycket Viggo på minerna kan jag lova. :)

Den första funderar jag på att förstora, eller sätta bägge å nån till i ett kollage...

Håll till godo! :P

 

Av Lisa - 28 december 2008 21:35

Har spelat Monopol sen halv åtta!

Jag piskade Martin, ha, ha! :D Det är riktigt kul ju... :P


I morron ska vi gå en runda på stan, jag har bestämt mej för att investera i nya  vita bas-linnen på JC, de fyra jag har är inte vita längre å åker så fort jag har fått hem nya. :) Det är dags nu helt enkelt.

Fick en liten peng av farfar som jag kan tänka mej att spendera med om jag hittar nått. :) Martin ska köpa jeans i allafall. :)


Jag är grymt Ikea-sugen, har hittat en fin kombo till mellanrummet...


 

Den låga med tv:n på och den höga jämte, liksom innan i rummet... På väggen där hyllan står nu... Å sen en fåtölj i hörnan jämte fönstret...

Kan bli toppen...

Har ställt stolen vi fick i julkapp där så länge, eftersom den är svart å de andra två i vardagsrummet är mönstrade ser det inte så snyggt ut förrän vi har fått hem en svart till, å ett sidobord!!!

SOm ni hör behöver jag nån miljon med mej till Älmhult om jag ska få med mej allt jag vill ha... :)

Drömma går ju... 


I morron natt ska Viggo sova hos mormor å morfar. Är fortfarande inte helt bekväm med tanken, men att få sova väger lite tyngre just nu.

Å dom vill ju gärna att han ska sova där, så vi passar på... :)

Han kommer ha det lyxigt värre om jag känner dem rätt. :)


Ska alldelles strax lägga mej tror jag... men först ska jag lägga upp badbilderna jag lovade i förmiddags. :)



Av Lisa - 28 december 2008 14:40

Jag har nästan ett helt paket Corn-flakes kvar sedan jag gjorde jul-godis.

Eftersom de inte är speciellt gi-vänliga efterlyser jag ett recept där corn-flakes ingår så jag blir av med dem... :D 

Gärna något roligare än det klassiska där man doppar dem i smält choklad... Förslag någon?

Av Lisa - 28 december 2008 14:27

Det blev en ensam-handling för min del. Fyllde mina blåa kassar, med mest bakgrejer som vanligt... :P

Hur ska det gå med mej nu när det snart är dags för ett nytt Gi-försök? :S Baka är ju min hobby... Får koncenterar mej på att laga god å rolig mat i stället. :) 


Martin, även känd som Sveriges mest rastlösa man, har tagit med sej Viggo å kört till Brinkamåla för att lämna tillbaka extra-stolarna vi hade på julafton.

"Det blir ju så drygt att bara va hemma en hel dag..." :D

Där är vi verkligen olika han å jag, att bara va hemma å plocka nån dag i mellan åt är det skönaste som finns. :)


Jag bakar cupcakes å ska snart ge mej i kast med en välbehövlig skafferi städning. :D 

Om jag hinner ska jag slänga mej i sängen med å ta en power-nap... :)



Av Lisa - 28 december 2008 11:36

Det är synd å påstå att vi har sovit bättre i natt, bara att bita i hop...


I går var jag så trött så jag ville åka hem vid sex, men det var det ingen annan som ville så vi var kvar till halv tio.

Orkade inte ens spela yatzy utan låg bara på soffan..

Viggo höll med på att somna för tidigt, så vi köpte lite tid med ett bad, å tack å lov hade jag kameran med mej. :) Fick skit-söta bilder på honom när han står i badkaret. :)  De kommer sen...



I dag ska vi bara dräla omkring hemma. Å ta det lugnt, har varit lite mycket nu helt klart.

Kanske blir lite vuxenmys i kväll med monopol å hallon cupcakes. :)

Kan behövas känner jag...


SKa snart köra å handla, gjorde aldrig det i går nämligen. :) Blir nog en liten ensamtur till Coop. :) Kan va trevligt det med i bland... 


Heeej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards