Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 december 2008

Av Lisa - 31 december 2008 13:53

Japp, trots att året slutar ganska mycket skit, med arbetslöshet å sånt tjafs är det hel klart mitt bästa år någonsin!

Highlightsen är såklart den 23 februari, Viggos födelse och 17 maj när vi flyttade hit, till huset! :D 


Det får 2009 svårt å toppa, men det kan troligtvis bara bli bättre. :) 


Viggo kommer bli fylla ett år å fortsätta utvecklas,jag ska förhoppningsvis göra klart min utbildning, mamma ska fylla femtio å Gurri tar studenten. :)


Bye, bye-2008!

2009- Here I come!


Gott nytt år!

Av Lisa - 31 december 2008 09:35

I dag är det inte en fullt så god morron! :S

Tyvärr, inte mycket sömn å tala om, Viggo is back, med besked! :D

Orkar inte bry mej, tänker under det kommande året lådsas att jag får tillräckligt med sömn å köra på som aldrig förr. :P

Härligt att att ha det lilla grynet hemma igen ändå... :)


i dag ska det ätas, sista dagen i syndens tecken, he, he! :)

Tror det vankas fläskfilé med fetaost på nått vis till varmrätt, förrätten är fortfarande hemlig.

Å efterrätten är jag hundra på, för den gjorde ju jag i går. :D 

Ska bli gott!


I morron är det dags för nyårslöften, å nystart å allt vad det innebär.

Tur att året börjar med en röd dag så det ges lite lugn start!


Nu ska här kelas med mina grabbar! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards