Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Lisa - 7 januari 2009 12:00

 

Av Lisa - 7 januari 2009 11:58

Tänkte visa bilder på alla rum som är klara i huset.

Det blir ett inlägg för varje i  en lång  rad. :D

Enjoy!

Av Lisa - 7 januari 2009 11:27

Dagen började med ett fall. Viggo ramlade ner från sängen.

Slog upp ögonen lagom till att se ett par små fötter när han var på väg utför.

När jag slängde mej fram satt han redan där, på golvet, med nappen i munnen å Pinga(Pingus lillasyster, så ni vet det. :D) å såg ganska nöjd ut. :)

Han grät inte ens, så han måste ha landat bra. Inga märken å han beter sej som vanligt, tack å lov.


Efter frukost å lite mys paltade vi på oss vinterkläderna. Eller ja, Viggo hade vinterkläder, jag pressade ner fötterna med raggsockar i gummistövlarna. Blev inte blöt eller kall, men det var lite väl trångt, fick ont fötterna i stället.

Men en liten pulka-runda runt kvarteret blev det. :)

Väl inne gick det inte många minuter innan detta hände...

Viggo drog ner en av blommorna i vardagsrumsfönstret. Jag hann fånga ytterkrukan, men växten med jord å allt ramlade rakt på Viggo rygg med resultatet: jord överallt! :)

Bara fram med dammsugaren å se glad ut. :)


Viggo sover lite nu så jag vilar lite här, sen är det fullt ös igen. :D


Martin ringde nyss, han verkar ha bestämt sej för att ta pappa-ledigt i stället för att stämpla. Ända fram till det är dagis-dax.

En sten föll från mitt hjärta.

Om det blir så väl slipper jag oroa mej för hur det blir med Viggo när jag börja plugga. 

Att jag hux-flux måste hoppa av å krångla om det dyker upp jobb till Martin.


Hoppas det blir så nu...


Ska ta mej nått å äta nu! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards