Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

Trodde jag ja....?!

Av Lisa - 21 januari 2009 20:56

När jag kom hem från träningen hade modemet lagt av. :( I detta huset innebär det: ingen telefon, ingen tv å inget internet!

Terkniska problem i vårt område fick jag veta när jag ringde! För vilken gång i ordningen då?!

Jag ska ringa å gnälla lite så fort jag får tid, abonnemanget är liksom inte gratis! *sur-kärring*


Jag ska även ringa å tjabba lite med kommunen. Vi har nämligen fått dagis-plats, på ROSENDAL!!!!:(

Den förskola som ligger allra längst bort från oss. Det tar en halvtimme å gå dit, minst!

Tradigt, jag fattar såklart att det handlar om platsbrist, men jag ska sätta upp oss på kö igen, för jag vill inte ha där!!!!

Tycker det är lite otur att vi önskade dagisplats samtidigt som alla andra här tydligen. :(


Träningen i kväll var lite av en besvikelse, visst hjärngympe-momentet var det inget fel på. Men jag saknade den där syretoppen när det känns som man ska dö å då kommer det lite till...

Hoppas det ökas på efterhand...

Efter idoget tjat från min sida(både här å irl) har mitt värvningsarbete äntligen gjort nytta, Sara å Therese vågade sej med på träningen i dag. :) De va så duktiga så. :)


Jag är lite ledsen just nu, min foundation var slut i lager på Oriflame. :S *sorg*

Får helt enkelt bege mej inom stan i morron å handla mej en annan, kommer säker bli dyrare. :( Men men, vad gör man inte för att bli lite snyggare...


Sen jag kom hem har jag roat mej med att ta en härlig dusch å plockat en massa... Kanske modemet borde va paj oftare, kanske ska tacka BB i stället för att skälla på dem?:D


Nu ska jag lägga mej, skola i morron med... Får se vad det blir för väder i natt... Hoppas på att kunna ta cykel...


Avslutar med den glada nyheten att 10% rabatten från H&M kom i dag, så på fredag ska här beställas. :) Yeeeeah!


Den här bilden är så klockren. :D

 


 
 
tilla

tilla

21 januari 2009 21:28

tråkigt att de krabbar med modemet. ja tyckte de va skoj och jag kanske var de enda som kände de som att jag skulle dö ungefär hela tiden;-) ses imorgon kram kram
fin han är din lilla kille;-)

http://lillatilla.bloggagratis.se

 
Viggo, Krille & Cissi

Viggo, Krille & Cissi

23 januari 2009 14:00

Hallojsan!
Håller på & läser ifatt mig med de bloggar jag brukade läsa innan jul,nyår & jobb började ta över min vardag (var har all tid tagit vägen?!) Tänkte bara säga att vi oxå fått placering på Rosendahlsförskola.. & precis liksom du, kan man ju bara jippie "or not" glädjas åt detta.. Men vi gillar personalen & att Viggo kommer få vara ute alla dagar & sen till sommaren(semestertid) kommer de bara ha ett dagis igång så då får ni säkert något närmare ert & förhoppningsvis får vi något närmare oss, typ i Mörrum =P..
Ha en härlig helg! & hälsa grabsen

http://bengtssonsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards