Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Lisa - 6 februari 2009 21:18

Martin vann på Monopol, IGEN. :( Jag fattar det inte, han har sånt j*vla flyt!!! Ja, ja det var ganska kul ändå, men jag blev faktiskt lite sur, för jag hade inte ens överköpt mej i dag, utan hade bara grym otur. :S


Träningen innan gick faktiskt super, jag var för trött för att känna efter så jag pumpade på å orkade allt. :D Det trodde jag inte när jag satt i bilen å blinkade. Gamla linser å trötta ögon är ingen bra kombo har jag märkt. :)


I morron ska här städas tills allt skiner. Grabbarna grus ska kolla på Johan när han spelar pingis så det passar utmärkt. På kvällen ska det ätas en massa gott hos M å P, då min kära far fyller år i morron. <3 Jämt till å med! :P


Lite Per innan ögonen trillar i hop...? :D

Av Lisa - 6 februari 2009 15:59

Viggo hade inflammation i sitt höger öra. :S

Inte konstigt att han har gråtit, för ovanpå det onda örat har jag troligtvis hutat en ny tand me...

Han fick penicillin, så nu ska det väl lätta! Min lilla pojke, tur att vi åkte in...

Efter dokton å första runda på Ap gick vi till hab å hälsade på mormor, även morfar dök upp så Viggo stannade hos dom medan jag hämtade medicinen. :)


Nu är vi ganska trötta bägge två, Viggo har inte sovit sen tio så... Han somnade i bilen vaknade nät vi kom in å vill inte ligga ner. :S Så vi sitter å gosar i stället. :)

Träning om en timme för min del. :) Ska masa mej dit, hur myckte det än tar emot just nu... Är lite trist att träna själv nämligen...


Gos-time nu!



Av Lisa - 6 februari 2009 09:52

Som jag längtar till sommar å vår!

Att slippa alla tjocka jackor å overaller, att kunna va ute utan att frysa, att fixa till min trädgård, att va klar med skolan, att jobba å tjäan egna pengar, att grilla å sitta ute å äta, att bada i havet å åka båt!

LÄNGTAR!

Av Lisa - 6 februari 2009 09:34

... där bak kanske? :D Ibland kommer sparkarna på ett oväntat sätt, men ack vilken nytta det kan göra. :D


I dag känner jag mej inte alls så gnällig, tack å lov. Jag hatar själv när det blir så mycket gnäll från min sida. Nu får det va nog för den här gången! BASTA!

Nattens kvalite har varit samma som alla andra denna veckan. Men nu känns det bergsäkert att han har ont Viggo-spiggo. Jag håller tummarna på att det är nått de kan se på Samariten, eller att det är en seeeeeg j*vla tand som snart kan komma upp. Ovissheten å hjälplösheten är ju värst, att höra gråten utan att kunna hjälpa...


Sitter å väntar på  att Samariten ska ringa upp, ringde vid fem över åtta å fick beskedet att de skulle ringa upp tjugo i elva...?! Seg å bara sitta å vänta på det. Jag vill gå ut å ha lite frisk luft, men nähä det får vänta.

Inget lockande väder ändå precis. Anyway, vi skulle få tid i dag blev jag lovad i går, så vi får hoppas på det!


I kväll, (eller ja kväll å kväll?,) vid fem ska jag träna. Medel/Styrka it is. :) ÄLSKAR det passet. :)

Sen blir det hemmagjord-pizza å familjemys för hela slanten. :D


Neeej, en uppfräsching nu! Hej!


Jeanna----> Hur går det med bok-klubbs-idéen? jag är sååååå sugen, har läst en nya bok på ett helt år... Det är m.a.o dags nu! :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards