Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Lisa - 7 februari 2009 12:00

Nej, jag är inte klar med städningen. Men mitt i allt fick jag en snilleblixt å kom på vad vi kan köpa till Viggo i ett-års present! :)

Denna eller nått likande!

En Trofast-förvaringskombo. :) 

Ett litet problem bara; hur i h*lvete ska vi hinna till IKEA innan den tjugotredje?! :S

Av Lisa - 7 februari 2009 10:36

En å en halv timme senare: dammsugaren är inte ens framme ännu.

Håret är uppsatt å snart få jag nog byta kläder för nu börjar jag verkligen få upp värmen. :)

Jag håller på med köket, kylskåpet är klart. Ugnen å det för äckliga sopskåpet kvar.

Hur ska jag hinna allt? Genom att inte sitta här kanske...?

Väntar på att medlen ska värka så jag pustar bara lite.

Jag skulle nog behöva va hemma själv i flera dygn om jag skulle hinna allt jag vill/behöver ordna. Viggos byrå svämmar över av för små kläder å min gadrob med, men det får bli ett senare projekt, lika så att flytta upp alla kontorsgrejer till mellanrummet. :)

Jag hoppas dock jag hinner städa allt innan två, å helst stryka med...


Back to work! :D

Heeeej!

Av Lisa - 7 februari 2009 08:56

2-3 timmars sömn i natt, stackars, stackars Viggo.

Å lite stackars oss med, hoppas penicillinen biter snart.

Pojkarna steg upp vid kvart över sju, då hade vi strejkat sen fyra. :S

Jag skulle med gått upp, men somnade om, så jag kom en timme senare. :) Mina grabbar har precis kört till Mörrum så jag sitter här med en stor kopp styrkande kaffe, ring så spelar vi spelas på högsta volym. :)

Städning står på min agenda. :) Å då är det inte bara dammning å dammsugning, utan jag ska en gång för alla få undan alla viktiga papper, tidningar och allt annat som ligger här å skräpar!

Det kommer ta sin lilla tid, för köket ska hel saneras, källsortering, kylskåps-städning och sopskåpet.

Härligt ska det bli när det är klart i allafall. Det är inte värt att pausa mitt i, då somnar jag nog på stället.


I dag fyller min far 55 år. :D Grattis pappa! <3

Vi ska dit vid tre, så innan dess måste jag va klar. :) Men det bör jag ju bli. Vi ska äta västerbottenpaj och en massa andra godsaker. Semlor är obligatorisk efterrätt. :) Det ska bli så mysigt, som alltid. Hoppas vi inte är för trött bara. 


Ha en bra dag!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards