Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 februari 2009

Gårdagens roligaste! :D

Av Lisa - 8 februari 2009 19:59

Vi satt å lyssnade på gamla inspelningar från när vi var små på kasettband.

Vi började med mitt.

Jag säger mjau å redogör för alla släktingars namn och sånt vanligt. Stina fortsätter i samma stil, säger vad hon heter å sånt gulligt.

Till sist sätter vi på Gustavs band som måste va inspelat när han är runt fyra(vi andra var runt året vid våra inspelningar).

I vilket fall som helst består detta abnd inte av några djurimitationer eller namn utan han sjunger. Å inte vilken sång som helt utan Magnus Ugglas Victoria.

Bara det är ju komiskt i sej. men att han vid första försöket sjunger: Ingen kan suga som min lilla FLUGA på klubbor å karamell...!

För att vid andra försöket betona R:et i frrrrruga.


Aliihopa skrattade så vi grät, jisses vilken sötnos. :)

Inte konsigt att han är ganska  hämingslös nodays min lillebror, när han sjöng sånna texter vi fyra års ålder, ivrigt påhejad av mamma. :)

 
 
Ingen bild

Jeanna

8 februari 2009 21:34

Visst är det roligt att hitta gammla kasettband från när man var liten!

 
Bettan

Bettan

8 februari 2009 22:53

Haha! Vad kul :)
Det är ju så himla kul med såna där gamla band. Man tror knappt att det är sig själv man hör.
KRAM :)

http://bettan82.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards