Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Lisa - 10 februari 2009 21:15

Det blir som ett helt annat kök. :) Yeeeeej!

Av Lisa - 10 februari 2009 20:32

... att gunga, speciellt när morfar puttar fart. :)

 

Av Lisa - 10 februari 2009 19:31

Å så var det kväll. Har varit en fullspäckad dag.

Först skolan, redovisingen gick bra, tror jag. Jag blir lite carried away när jag står framför alla(eller ja, jag satt faktiskt) å kan inte alltid eller för att va ärlig aldrig hålla mej till mitt tänkta upplägg. Jag är skitnervös, men älskar det på samma gång. :D

Efter skolan körde jag till Coop å handlade.Var hemma vid fyra sen har det rullat på med middag, Viggo-kel å nu lite dator-tid. :)Det belv rotfrukter å kyckling till middagen. Viggo år också det, han har blivit så duktig på att äta nu. :)


Kände mej lite frösen så jag har tänt en massa ljus å bra tar det lugnt.

I morron är jag ledig, ska bli så skönt. Ska på Me and I party på kvällen hos Sara. Har inte tänkt handla men det ska bli trevligt ändå. :)


Min handledare ringde i dag med. :) Hon verkade jättetrevlig å nu vet jag när jag ska va där på måndag med, klockan kvart över sju... :) Slutar vid ett så det är ju överkommligt. :) Det ska bli riktigt spännande att komma ut å "jobba" lite igen. :)


Blir ingen träning i morron kväll(sparar det till torsdag i stället).

Funderar på att ta en liten träning på min balansboll dock... I allafall lite mage+rygg å kanske lite armar?  Men man bör ju värma upp innan så det tar ju sin lilla tid det med, får se om jag hinner på förmiddagen...


Det lutar å Ikea på fredag, yeej! :) Så så blir det en såndär back-hylla till Viggo. Vi har köpt en brio-järnvägssats å en såndär "spik-platta" med hammare från brio. Sen ska jag köpa kritor å block med hade jag tänkt. :)

Sen hittade jag ett underbart jätte-skrivbordsunderlägg sist jag var på  Mairo, undrar just om det var från Sia å om de finns kvar...? Det var liksom tungt också så det kunde passa att ha på bordet när Viggo vill rita å leka med lera när han blir större... :)


När jag började med detta inlägget tyckte jag inte att jag hade nått bra å skriva. Det hade jag inte heller, men det blev ganska långt ändå. :)





Av Lisa - 10 februari 2009 06:39

Promenaden är avklarad, duschen liksaså. Påklädd å sminkad är jag också.

Sitter å äter frukost å funderar över dagen. Kanske kan jag ta bilen till skolan å handla på hemvägen sen? Det behövs verkligen nämligen. Det ekar i kylskåpet. Är sugen på ugnsbakade rotfrukter å kanske kycklig.

Då väl väcka Martin lite försiktigt sen å kolla om han behöver bilen.


I går morse fick jag springa till bussen, mindre kul, men jag hann.Jag går ju upp så himla tidigt så jag borde inte missa bussen, men jag gillar att bara njuta en stund å ta det lungt innan ruschen börjar så. :) Dessutom kan man ju inte motså om man hör att pojkarna är vakna precis innan man ska sticka, då måste man kela lite. :)


Ännu en redovisning väntar i dag, å en på torsdag med.

Men det ska nog gå, hoppas de ringer från praktiken i dag!


Heej!


Sötbild. :D

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards