Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Lisa - 12 februari 2009 20:29

Det var väl f*n vad jag har mycket å göra i dag då. :)

Ett enda fjuttigt inlägg i morse. Å vilket inlägg sen, tre rader eller nått. :)

Fullt ös-medvetslös kör vi i dag.


Morronpromenad--->Skola---->Granngården---->Coop-----> Familjemys inklustive Bill------>Baka mortoskaka----->Äta/laga middag----->Baka danskt rågbröd---->Jaga Viggo-----> Träna----->Duscha----> Vad blir det för mat...?----> Sängen!

 

Ska duscha snarast men jag hinner även berätta följande:

Jag hade alla rätt på testet i morse. :) 

Lutar åt Ikea i morron om det inte blir snöstorm.

Vi har vår sista lång helg på länge framför oss, å ska njuta till fullo!

Aloha! :)



Av Lisa - 12 februari 2009 07:02

I dag hinns det inte med nått längre morron-inlägg, för jag har nämligen sällskap. :) Viggo skulle absolut upp vid halv sju så han sitter här hos mej nu. :)

Höres!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards