Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Lisa - 13 februari 2009 22:01

Det blir banne mej ingen uppdate om de senaste dagarnas barvader nu heller. Ett par avsnitt med Per i soffan lockar mera.:)

Är nämligen stolt ägare av säsong 1 nu med. :)

Kanske, kanske hinner i morron, ahr ju bilder å visa å storys to tell, men morrondagen är fullt planerad den med. Inte precis åt romantik som säg bör, utan vi ska på kalas...


Nu så... 

Av Lisa - 13 februari 2009 19:42

Egentligen har jag fortfarande inte riktigt tid att skriva. Men jag har liiiiiite blogg-abstienens, hatar nämligen när jag ligger efter i uppdaterandet å ligger efter(vilket jag gör eftersom det inte fanns tid i går heller).

Men vad kan man säga? Det finns annat i livet än att skriva dagbok på internet, även fast jag ibland bevisar motstatsen med 5-10 inlägg per dag.

Anyway, nog om det nu, nån gång ska jag väl hinna i fatt. :9


Har haft en underbar dag, Ikea var mys å så även Maxi på hemvägen. :)

Ska snart äta hemmagjord-pizza (samma som förra fredagen. :D) å sen blir det Monopol. Det är ju trots allt fredag. :)


Heeeej!

Av Lisa - 13 februari 2009 09:41

Frukosten är avdukad.

Fick sovmorron till halv nio, medan Martin å Viggo fick masa sej upp vid den olagliga tiden, halv sju!

Jag känner mej pigg som en mört! :)

Vi ska snart packa in oss i bilen å köra till Älmhult.

Thats right, vi trotsar vintervägarna å styr mot Ikea. :)


Hoppas att det inte kommer mera snö å att vi hittar vad vi vill ha. :)





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards