Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Lisa - 18 februari 2009 20:47

Jag skiter i Gossip Girl.

Tar min utmattade kropp å lägger i sängen i stället.

Ska bara ta en matbit först.

Å leta upp en annan väska, lånade en av bill men det är så inte jag så jag kommer bergis lämna kvar den nånstans om jag anväder den. Den är brun å skitsnygg, men inte till mej som sagt. Jag är mera svart-baggy-väska-typen... :D


Nej, nu var det nog med gnat härifrån för i kväll! Off we go...



Lite tradigt med en helg utan vila å mystid när man jobbat en hel vecka. :(


Btw så funkar det inte att scrolla med musen. Jag blir tokig! Om man är sugen på att kladda upp sina pengar borde en ny mus stå överst på inköpslistan, helt klart!

Av Lisa - 18 februari 2009 20:43

Eftersom det är en down-period blan bloggare undrar jag om det också är färre som läser bloggar now days.

Min statistik talar mot det, jag ligger på mina 120-130 besökare per dag.

Tänkte det kunde va skoj med en liten presentation igen?

Så vem är du som läser? Varför kommer du tillbaka? Å hur hittade du hit?

 

Kram

Av Lisa - 18 februari 2009 20:12

Nu är jag hemma.

Tyst är det. :S Viggo sov förståss redan när jag kom hem.

Å Martin stack precis till sin träning.

Det värsta är att jag inte får kela med dem förrän i morron runt femtiden(okej kanske i natt, men hur on är men då? :D). :S

Så är livet I guess, men det känns mindre bra. Mina pojkar är så bäst!

(ingen super bild, men ack så fina ändå)


Hann i allafall träffa de andra som står mej närmast i dag. M å P å Bill(nej Gurri, jag har inte glömt dej, du är mitt hjärt du med. :P)

Mina föräldrar äger, å är som jag anser att föräldrar ska va som mest!

Stöttar oss å är ALLTID på vår sida! :) 

Kärlek till er!


 ------------------------------


Nu ska jag ta mej en dusch å rafsa fram kläder till i morron. Sen ska jag slänga mej på soffan å påbörja Gossip Girl som jag har lånat av Bill. :P




Daniel----> Kul att du har hittat hit, å hoppas du vill komma tillbaka. :D Hoppas att allt är bra med dej å din familj. :)

Av Lisa - 18 februari 2009 16:44

Sitter hos Bill å pustar lite innan nästa projekt.

Är ganska nöjd med dagen, förrutom att jag lyckades tabba mej å sen fegade ur resten av dagen. I morron ska jag skärpa till mej, jag vet ju att jag kan! :D

Har skrivit journaler i dag med, det gick fin, fint. :)


Jag längtar hem, men det går ändå bra tycker jag.

Pratade med pojkarna precis å de hade det bra. :)


Jag har lite sorg i dag, min älskade jätte-väska jag fick av Stina i julklapp har gått sönder. :S Jag måste ha en ny, det är perfekt att ha så stor väska, så alla skolgrejer eller Viggos grejer får plats i den. :P


Nej, nu ska jag kolla lite Satc med Billi å relaxa innan vi ska kämpa med på medel/station. :P

Av Lisa - 18 februari 2009 06:29

Det sitter en liten pojke i pyjamas här kletar yoggi.

M.a.o ingen bloggning nu. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards