Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Jag menar det. :P

Av Lisa - 19 februari 2009 21:33

Jag visste väl att ni ville berätta vilka ni är. :)

Men åter igen, jag vet att det finns fler spännande männsikor som följer vårt liv, nån som inte givit sej till känna innan kanske? ;)



Okej, nu var det slut tjatat om det saken, men kommentarer är alltid välkomna. :)


Jag är helt slut. Men inte sömnbrist slut, utan arbets slut. :) En ganska trivsam känsla, fast det hade känts ännu lite bättre om jag hade varit lite tränings slut också, ovanpå det hela. :)

Man kan inte få allt. :) Ingen träning i morron heller, men jag ska satsa på promenad på morronen åtminstone.


Jag slutar kvart över ett, min handledare är ledig så jag ska gå med Martina. :) Hon är lika gammal som  mej å färdig ssk. :) Är allt lite avis där.

Fast det är klart, jag har ju en massa annat å snart är jag med utbildad. :)


Nu över till nått helt annat.

Som jag sa tidigare i vecka kommer jag inte sluta med detta inom de närmaste åren eller så. I'm way to hooked, men jag funderar seriöst på att byta server. Bloggagratis är väl inte så kul egentligen.

Verktygsfälet tjabbar med mej å bilder (text med för den delen) ligger aldrig där jag vill efter jag publicerat ett inlägg.

Duktigt tröttsamt nu när man är veteran (:D på området)

Frågan är vilken sida man ska välja bara, om man pallar byta alls...

Blogg.se har jag hört bråkar mycket med, med inloggningar å sånt...?

Men jag kan ha fel. Vad finns det mer, blogspot?

Vill med ha en snygg blogg ju! :P


Kvällsrutiner nu.

Ladda kaffebryggaren.

Leta kläder.

Borsta tänder.

Lägga mej.

Sova tio minuter.

Hämta över Viggo.

Sova...


Gonatt!


 
 
Johanna

Johanna

19 februari 2009 23:00

*vinkar*
Jag är inne då och då, men det har jag sagt förr. Har följt dig sen innan du fick sonen.

Jag har precis bytt bloggadress, var oxå på bloggagratis förr, men nu är jag på blogspot. Det är mycket att lära sig där i början, men man kommer snart in i det, och det är gratis att lägga in bilder ;)

//Johanna

http://pantarholmskajen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards