Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Lisa - 23 februari 2009 21:27

Först å främst,

tack så jättemycket för alla grattis-kommentarer till min älskade pojke! :D <3

Han tackar å bugar även för de fina korten å smsen!


 Efter Viggos allra första födelsedag kan jag konstatera att det var första å sista gången jag:-jobbade från sju till fem(då var jag hem i från i allafall) -inte väcker honom på morronen med sång(martin hade gett alla presenterna när jag kom hem :S)  Vilken tuff dag det har varit för mej i dag.Jag har varit nära att ta till lipen hela dagen.Dels för att allt helt plötsligt kände så stort, min lilla pojke 1 år? Det blev överumplande å  rörande til tusen i mellan åt.Sen har jag haft sån grym hemlängtan att jag har tjatat sönder om Viggo hela dagen å visat varenda kollega bilderna i tidningarna på honom.  Ovanpå det har jag så dåligt samvete över det här med dagis.Jag vill inte, inte än i allafall.Han känns sååå för liten för dagis, att lämnas bort från oss under så lång tid.
I morron ska vi dit på besök, hoppas för allt jag är värd att vi kommer trivas...Jag får skolka lite från praktiken, men så får det bli.. Det gick bra så det ska va lungt för den delen med. :D
 Som om inte det psykiska vore nog så har jag mått konstigt, huvudvärk å illamående. :S Märkligt... Jag har varit å träna, grymt härligt efter förra veckans slapphet. :)Innan dess fick vi fin-främmat, finaste Malena å Mogge å såklart Chiva. :P Tack så mycket! <3 Nu ska jag duscha, sen är dte sängen som kallar. Där det för övrigt redan ligger ett genomförkylt litet födelsedagsbarn å snarkar. <3

Av Lisa - 23 februari 2009 06:21

Vid ganska så exakt denna tiden för ett år sedan föddes Viggo.

Känns fortfarande helt galet å lite svårt att fatta att han, vår lilla pojke redan är så stor.

Det har varit ett omtumlande år, svårare men samtdigt så mycket roligare än vad jag hade förväntat mej!


Älskade lilla pojke! :D Den finaste jag kunde få! 

Tack Martin för att du gav mej honom!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards