Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Lisa - 27 februari 2009 23:28



Om ni bara ska se ett enda videoklipp nånsin, se detta!

Det kan va det absolut roligaste jag nånsin har sett! :)

Jag skrattade helt ärligt så tårarna sprutade å jag blev tvungen att sätta mej ner. :) Redan innan dansen började!


Av Lisa - 27 februari 2009 23:22

Joho, det blev Monopol i kväll med! :)

 

Innan des, lösgodis i mängder å pizza.

Å såklart Så ska det låta premiären ,  som får klart godkänt!

Är ganska matt i huvudet nu, men ack så skönt att va lite social. :)


Tack för i kväll å för Viggos(och min) fina presenter! :D


Är lite sugen på Holjebadet i morron...

Får se hur Viggo mår...

Av Lisa - 27 februari 2009 23:15

Don't drink and drive! :P

Av Lisa - 27 februari 2009 21:16

Av Lisa - 27 februari 2009 13:47

En bild på gårdagens fynd :).------>


Jag älskar dom redan! :P


Av Lisa - 27 februari 2009 13:43

Jag erkänner:

Jag kan va en av Sveriges allra värsta bilförare.

Ibland funderar jag på om min körskol-lärare betalade

uppkörningsgubben bara för att slippa mej.

Jag är bara så nervös å stimmig så det är inte klokt.

Speciellt i stan å om jag ska parkera.

Lite av en tafikfara till å med, som om ni vet att

jag ska befinna mej bakom ratten, håll er i från vägarna.

:D

Av Lisa - 27 februari 2009 13:28

Nu är jag hemma.

Har redan hunnit med mina ärenden med. :P

Först var jag på Bolaget. Äslkar personalen där. <3

De är så duktiga, eftersom jag inte är en regelbunden kund ber jag nästan alltid om hjälp å får alltid bra service. :)

Har köpt en röd bag-in-box till i kväll som jag valde efter expertråd.

Köpte även en flaska vitt till mej själv, får sån huvudvärk av rött numera.

Sen tog jag även en flaska från nyhetshyllan, mest för att flaskan såg kul ut, det var en lastbil på.

När jag kom till kassan skrek kassapparaten när kasörskan försökte scanna in denna sista flaska. Det var en mars nyhet som inte fick säljas ännu. Det gjorde inte mej något alls eftersom det inte alls var den flaska som jag trodde jag hade tagit, alltså den med lastbilen, utan en helt annan... :)

Jag sprang å bytte den å sen gick allt bra, bortsett från att jag trodde att den som kom efter mej i kön hade fått min kasse på hennes sida.

Men det löste sej det med.


Efter det körde jag vidare till Coop för att köpa hallon(kom ut med två kassar, hur det nu gick till).

Jag han dock inte mer än in innan min scanner stejkade. Fick vackert be om hjälp sen kvittera ut en ny..


 Känner mej en aningens utstött av mekaniken. :)


Nu ska jag dona lite här.

Viggo sover, lite tradigt när man har längtat. :)



Av Lisa - 27 februari 2009 06:17

I dag funkar det här, skönt!. :)

Natten har varit allmänt flummig. Viggo har vaknat massor, å snörvlat å varit pylig. :S Stackarn, hoppas han blir frisk snart.


I kväll kommer Emeli, Snoff å Stina å firar Viggo.

Meningen var ju att jag skulle jobba till halv fem, därför har vi bestämt att vi ska äta hämt-mat. Det håller vi fast vid så jag hinner städa lite i dag med. men eftersom jag slutar tidigt tänkte jag hinna svänga i hop några cupcakes. :)

Så på hemvägen blir det Coop för inhandling av de ingridienser jag saknar. Lutar å hallon just nu...

Jag har även fått vin ansvar så jag ska till Bolaget med...

Jag ska köra i dag som ni kanske förstår.


Trött är jag, men det ska bli kul i dag, jag har fått in så pass bra vana så att jag jobbar å min handledare är hantlangare till mej nu. :)


I går hade jag lite tid över innan bussen skulle gå hem. Å stället för att bli passiv rökare vid busshållsplatsen på torget gick jag in på Accent(heter det nu tror jag) å kom ut med en nya väska å en ny plånka. :) De hade tydligen jubilemum med, för det var rabatt. :P


Nu ska jag sätta lite fart! Heeeej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards