Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Men hej!

Av Lisa - 27 februari 2009 13:28

Nu är jag hemma.

Har redan hunnit med mina ärenden med. :P

Först var jag på Bolaget. Äslkar personalen där. <3

De är så duktiga, eftersom jag inte är en regelbunden kund ber jag nästan alltid om hjälp å får alltid bra service. :)

Har köpt en röd bag-in-box till i kväll som jag valde efter expertråd.

Köpte även en flaska vitt till mej själv, får sån huvudvärk av rött numera.

Sen tog jag även en flaska från nyhetshyllan, mest för att flaskan såg kul ut, det var en lastbil på.

När jag kom till kassan skrek kassapparaten när kasörskan försökte scanna in denna sista flaska. Det var en mars nyhet som inte fick säljas ännu. Det gjorde inte mej något alls eftersom det inte alls var den flaska som jag trodde jag hade tagit, alltså den med lastbilen, utan en helt annan... :)

Jag sprang å bytte den å sen gick allt bra, bortsett från att jag trodde att den som kom efter mej i kön hade fått min kasse på hennes sida.

Men det löste sej det med.


Efter det körde jag vidare till Coop för att köpa hallon(kom ut med två kassar, hur det nu gick till).

Jag han dock inte mer än in innan min scanner stejkade. Fick vackert be om hjälp sen kvittera ut en ny..


 Känner mej en aningens utstött av mekaniken. :)


Nu ska jag dona lite här.

Viggo sover, lite tradigt när man har längtat. :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards