Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Lisa - 2 mars 2009 21:28

Jag tycker själv att jag driver en ganska bra blogg.

Ibland är den till å med skit bra, om allt klaffar!

Är för det mesta nöjd med det jag skriver å hur andan är på min blogg. :)


(nu menar jag inte att alla tycker det, men jag är av den åsikten! :))


Jag känner dock att jag gärna hade tagit det hela ett steg till.

Med tanke på allt jobb och kärlek jag lägger på den här bloggen tycker jag allt den förtjänar ett par läsare till...

Å sponsring och/eller egen domän å design hade varit drömmen.

En aningens höga tankar å överambitöst kanske.

Min min blogg är bra! :D


I allafall, det jag vill ha hjälp med är svar på följande frågor:

-vad gör en blogg bra?

- varför väljer man att föja vissa bloggar?

å

-vad kan bli bättre hos mej? 


Snälla hjälp mej att göra min blogg ännu bättre. :P


Av Lisa - 2 mars 2009 19:30

Bara för att jag gnällde om Viggos attityder i går har han varit helt förändrad i dag.(i alla fall när jag varit hemma...)

Ätit helt okej, lekt själv å lyssnat när man har sagt nej. :D

Han kände väl på sej att vi var ganska slutkörda. :)

Det gäller att njuta. :) Å det har jag gjort.

Som jag älskar detta barn! Å så tacksam jag är för att han är vår. <3


Nu ska jag träna!

Av Lisa - 2 mars 2009 15:28

Det har varit en mycket bra dag hittills. :)

Jag har lagt om sår alldeles själv, skrivt journaler utan övervakning och tagit venprov, nästan helt själv. :D

Å komplimanger har jag med inkasserat från min handledare. :P 

Yeeej! :)


Att jag sen fick sluta tidigare pga. att de skulle ha personalmöte gjorde ju inte dagen sämte.

Mötte upp Martin å Viggo på Flaggen.

Köpte nya vantar till mej, en hel massa kläder till Viggo på KappAhl och Martin köpte långkallingar.

Det var år å dar sen jag handlade på KappAhl till Viggo, men nu kan han ju ha 86 så vi kunde flytta oss från bebisavdelningen å hittade både byxor å tröjor. :)

Blev även mathandling på Coop, chili con carne vankas det i kväll. Var inte i går vi hade det precis så det ska sitta fint. :)

Martin stackaren fick köra till stan igen. Vi glömde nämligen helt bort Färghuset som vi också hade ärende till. :S

Köpte en bok med kladdkake-recept på rean på Coopet med så jag ska nog baka nått smarrigt.

Får se om jag smakar dock, gör det mest för att det är kul å för Martins skull nämligen. :D


Viggo sover en sen eftermiddagslur men jag ska snart väcka honom så han ska få lite mat i sej.

Mitt älskade busfrö. <3

Av Lisa - 2 mars 2009 15:23

Testar å sms blogga...

Av Lisa - 2 mars 2009 06:19

En liten gång har jag varit vaken i natt.

Skönt. :)

Ändå längtar jag nästan alltid till kvällen när jag stiger upp då jag får gå å lägga mej igen.

Det är ännu en anledning till att jag längtar efter våren, det blir ljusare så man blir lite piggare i allafall...


Ny praktik dag. Kan hända att det blir en hel del tjat om i fredags i fika rummet. De var nämligen i väg hela gänget. Kul för dem såklart, å jag vill gärna höra lite storys, men det är trist att hamna utanför.

I dag ska jag försöka auktionera ut mej själv till en dsk. Hoppas även kunna fjäska in mej hos demens-sköterska så hon kan ha mej i hasorna lite...

Om jag vågra fårga vill säga, det hade varit spännande i allafall...


Då fanns det väl igen återvändo då?

Bussen nästa...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards