Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Osvenskt värre...?

Av Lisa - 4 mars 2009 20:33

Liten fundering:

dissar ni mej för att jag helt ärligt skrev att min blogg är bra?

Eller har ni bara glömt att lämna kommentarer när ni tittar in? :P

Kom igen nu, det blir så mycket roligare när ni är med. :D

 
 
lies and fantasies

lies and fantasies

4 mars 2009 20:36


Hej :) Du har väl inte missat GratisMode.se? Vill du att jag länkar till din blogg ska du bli medlem där via denna länken:
http://www.gratismode.se/?c=4678

Det är en gratis sida där du samlar poäng för att få presentkort från massa olika affärer (ca 60 stycken och inte bara klädesaffärer). Det funkar verkligen och det är super enkelt!

Skicka en kommentar till mig med det användarnamn du valt på gratismode samt din bloggadress så länkar jag till dig :)
Ha det bra, lycka till!

http://www.metrobloggen.se/liesandfantasies

 
Bettan

Bettan

5 mars 2009 00:10

Absolut inte! Hade bara ingen aning om vad jag skulle skriva. Men jag försöker:)

Vad gör en blogg bra? - Personlighet är viktigt. Att man känner att man har nåt gemensamt med personen som skriver. Kanske att man delar nåt intresse.
Varför väljer man att följa vissa bloggar - Det är väl lite samma svar som på förra frågan. Men ibland känner jag tvång att läsa bloggar som jag "retar" mig på. Det kan vara en person som har väldigt olika värderingar och tankar än vad jag har och då kan jag inte låta bli att kolla vad hon/han nu har hittat på för skräp :)Sen kan det ju såklart vara på andra hållet, nån som gör en så himla glad och inspirerar så mycket att man "måste" kika in och läsa varje dag.
Vad kan bli bättre hos dig? - Är egentligen lite emot den frågan för jag anser att man inte ska rätta sig för mycket efter vad andra tycker utan man ska skriva om sånt som själv intresserar en. Då känns det mer äkta och då lockar det läsare. Tror man vinner på det i längden. Passar det inte så behöver man inte läsa.
Men måste jag säga nåt så tycker jag ju att det är himla roligt med bilder. Men till och från har du ju mycket bilder.Det blir mer lättläst om man har mycket bilder. Annars har jag inget att "anmärka" på.
Hade visst en hel del att skriva ändå, kanske inget vettigt, men ändå :P
Kram på dig.

http://bettan82.blogspot.com

 
Ingen bild

ina

5 mars 2009 09:18

Jag tycker att din fråga förstör ist.
Man ska ju skita i va andra tycker när det gäller ens blogg o köra sitt race..!!
Det är ju dom bloggarna man vill läsa.
Det är ju inte så att du ska försörja dig på bloggen så skit i va vi tycker!
Så därför skrev jag inget heller.
Det var inte osvenskt direkt..men däremot meningslöst känner jag.
Jag vill ju inte läsa en blogg som skrivs för att vi ska gilla den..
Skriv det DU vill.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards