Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Lisa - 6 mars 2009 21:12

Nu försvinner vi ner  i källaren med en bauta-skål chokladpuddning å kollar på en film i den nya spelaren. :D

Så gott att det bara är fredag. :D

Av Lisa - 6 mars 2009 16:20

Har precis upplevt det allra värsta i hela mitt mamma-liv.

Jag såg min lilla kille rulla ner för trappen nästan utan att hinna fånga honom.

Grinden var öppen å olyckan var snabbt ett faktum.


Hua, jag skakar fortfarande. :( Min fina pojke...

Viggo är helt som vanligt,å verkar inte ha fått en skråma, men jag är fortfarande i chock...


Av Lisa - 6 mars 2009 15:27

Vi var inte bara på MAX i Kristianstad utan även de stora elektronik-kedjorna lockade också. Det var nämligen någon som absolut(efter massa tjaaaaat) hade bestämt sej för att köpa en Blu-ray-spelare.

Å visst, en Blu-ray blev det. :)


Jag själv handlade dock ingenting. 

Men jag var ytterst nära, för där på en hylla låg den: MIN dator!

En rosa, bärbar, minidator a.k.a en bloggdator!



Nu har jag nästan blivit lovad en till sommaren, men ack vad jag vill ha den, helst nu på momangen..

En alldels egen dator som kan följa med överallt. :P


Av Lisa - 6 mars 2009 15:08

Vårt snart nyrenoverade badrum kommer att innehålla följande..

Handfat med denna blandaren...





Duschväggar å jätte tak-dusch...

Å denna toastolen, fast med svart lock. :D----->



Vi ska ha vitt, matt kakel på väggarna å svart klinker på golvet och upp på väggen i duschen. :)



Även uppe ska det bli mini-make-over med en ny toastol. :D



Av Lisa - 6 mars 2009 12:33

Nu är vi 1 handfat me blandare, 1 takdusch me blandare å 2 toastolar rikare! :-) MAX nästa. :-P

Av Lisa - 6 mars 2009 09:26

Har varit vaken sen halv sex. :S

Viggo har dessutom varit gnällig som tusan i natt å jag ger mej fanken på att det är öronen. :(

Jag känner mej ändåi ganska fin form i dag, men det är fler som är duktigt gnälliga! :(

Tradigt när vi ska på utflykt å allt...


Nu ska jag försöka hinna städa lite, stryka ett berg av tvätt, duscha å packa på en timme...

Stryka är prio så det blir väl det jag hinner antagligen.


Nej, det här hjälper inte, skriver sen!


Läsar-rekord i går igen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards